Маркетологи вже готуються до Web3

Згідно з новим звітом WARC і MMA, більше третини (38%) професіоналів з маркетингу припускають, що вони готуються до просування Web3.

Коментарі 1134
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com

Ідея переходу до «децентралізованого» Інтернету може здатися далекою, але деякі маркетологи вже готуються до цього переходу шляхом активних експериментів або ознайомлення з унікальними можливостями та перевагами технологій Web3. 

  • Лише 4% респондентів кажуть, що зараз використовують NFT (незамінні токени) для покращення маркетингу. 
  • Така ж частка (4%) зараз використовує технологію блокчейн для покращення маркетингу. 
  • Наразі жоден респондент не використовує криптовалюту як спосіб оплати
  • Більше третини (40%) очікують, що через п’ять років цифрові гаманці стануть важливою технологією. 
  • Близько чверті (28%) очікують, що технологія блокчейн / NFT стане важливою технологією через п’ять років.
  • Майже половина (44%) очікує, що метавсесвіт істотно вплине на цифровий маркетинг протягом наступних п’яти років. 

«Зараз нашим пріоритетом є вивчення метавсесвіту, щоб ми могли підготувати дієві стратегії для кожного з наших клієнтів. Як агентство, ми маємо різні типи клієнтів із різними потребами з різних галузей», – Стратегічний планувальник, Creative Agency, EMEA.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода