Ідея переходу до «децентралізованого» Інтернету може здатися далекою, але деякі маркетологи вже готуються до цього переходу шляхом активних експериментів або ознайомлення з унікальними можливостями та перевагами технологій Web3.
- Лише 4% респондентів кажуть, що зараз використовують NFT (незамінні токени) для покращення маркетингу.
- Така ж частка (4%) зараз використовує технологію блокчейн для покращення маркетингу.
- Наразі жоден респондент не використовує криптовалюту як спосіб оплати
- Більше третини (40%) очікують, що через п’ять років цифрові гаманці стануть важливою технологією.
- Близько чверті (28%) очікують, що технологія блокчейн / NFT стане важливою технологією через п’ять років.
- Майже половина (44%) очікує, що метавсесвіт істотно вплине на цифровий маркетинг протягом наступних п’яти років.
«Зараз нашим пріоритетом є вивчення метавсесвіту, щоб ми могли підготувати дієві стратегії для кожного з наших клієнтів. Як агентство, ми маємо різні типи клієнтів із різними потребами з різних галузей», – Стратегічний планувальник, Creative Agency, EMEA.