Маркетологи, які вкладали в цифрові інструменти, були швидшими в пандемію

Інтернет-маркетинг та е-комерція відігравали ключову роль для багатьох брендів під час пандемії коронавірусу, дозволяючи їм спілкуватися зі споживачами і продавати їм товари тоді, як магазини та офіси не працювали

Комментарии 1167

Зростання е-комерції прискорилося під час кризи, і в останньому звіті BrandMaker зазначено, як компанії пережили початкові стадії кризи, зважаючи на те, як вони інвестували в інструменти цифрового маркетингу до пандемії.

Компанії, які раніше вкладали кошти в автоматизацію, були краще підготовлені до того, щоб вижити і переорієнтуватися під час ринкових змін.

«Останні події вимагають від глобальних маркетингових організацій переосмислення всіх їхніх стратегій та кампанії на 2020 рік», - заявив Мірко Хольцер, генеральний директор BrandMaker. «BrandMaker Pulse ясно показує, що організації з гнучкими системами MarTech домоглися найкращих результатів, ніж їхні конкуренти. Потреба у маркетингових компаніях, які були б швидкими, ефективними й гнучкими, мали б високопродуктивні, колаборативні та динамічні робочі процеси, які також можна було б легко оцінювати, буде ще більш життєво необхідною, враховуючи очікуваний перехід бюджету від бренду до стратегії продажів і безсумнівне збільшення потреби у новому, свіжому й місцевому контенті».

У той час як маркетологи розмірковують, як вони виходитимуть з кризи, і складають план на наступний рік, компанії, схоже, зосереджені на інвестиціях для поліпшення цифрових каналів. Згідно зі звітом BrandMaker, більшість маркетологів заявили про свої плани інвестувати в процеси Інтернет-маркетингу та інструменти спільної роботи, оскільки більшість компаній очікують, що співробітники продовжать працювати з дому. Цікаво, що поряд з інвестиціями в цифрові інструменти всередині компанії, маркетологи, схоже, йдуть від агентств і покладаються на власні сили. Однак, незважаючи на те, що внутрішня модель, зосереджена на вартості та ефективності, може бути привабливою в умовах жорсткої економіки, існуючі проблеми з таким підходом можуть посилитися в результаті переходу.

Маркетологи також планують більше інвестувати в кампанії з генерації лідів (залучення потенційних клієнтів) і відійти від брендингу, - перехід, який підтримує прагнення отримувати нових клієнтів в Інтернеті, оскільки споживачі більше здійснюють покупки в Інтернеті, а нові клієнти приймають модель е-комерції. На ранніх стадіях пандемії витрати на рекламу на сайтах е-комерції подвоїлися з 4,8 млн. доларів США за чотиритижневий період, що почався з 17 лютого, до 9,6 млн. доларів США за тиждень, що почався 9 березня.

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie