Mars планує подвоїти продажі в країнах, що розвиваються, переконавши споживачів їсти більше шоколаду

Компанія Mars розпочала кампанію, спрямовану на те, щоб переконати споживачів із країн, що розвиваються, їсти більше шоколаду.

Коментарі 801
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Найбільший у світі виробник кондитерських виробів має намір подвоїти обсяг продажів у країнах, що розвиваються, за пʼять років, пише Financial Times.

Виробник прагне наблизити кількість шоколаду, який споживають у менш багатих країнах, до середнього європейського показника у 7 кг на рік. Порівняльний показник на ринках, що розвиваються, складає всього 500 г, при цьому люди в Кенії та Нігерії зʼїдають в середньому всього 200 г шоколаду.

«Кількість шоколаду, яку споживає індієць чи мексиканець, у 10 разів менше, ніж споживає європеєць», – сказав голова відділу глобальних ринків Mars Wrigley Блас Маківар.

Маківар каже, що Mars розглядає ринки, що розвиваються, як найважливішу можливість зростання для кондитерських виробів і поставила собі за мету подвоїти обсяг продажів протягом пʼяти років. Досі близько трьох чвертей цього зростання припадало на переконування людей їсти більше кондитерських виробів, а не на захоплення частки ринку в конкурентів, додав він.

У результаті Mars збільшила свою присутність у таких невеликих незалежних магазинах на найважливіших ринках, що розвиваються, – у Мексиці, Бразилії, Саудівській Аравії, Обʼєднаних Арабських Еміратах, на Філіппінах, Кенії, Нігерії, Єгипті, Індії та Південній Кореї.

Стратегія також передбачає зростання обсягу реклами приблизно на 30% на рік та розробку продуктів, адаптованих для місцевих ринків. До них відносяться Snickers з карамеллю та беконом, випущений у Бразилії шість місяців тому, та Snickers з фісташками, шафраном та мигдалем – в Індії.

Mars рідко розкриває фінансові дані, але цього року компанія заявила, що її річний обсяг продажів сягнув майже $45 млрд. Кондитерські вироби на ринках, що розвиваються, оцінюються приблизно в $2,5 млрд.

У звʼязку з тим, що проблема ожиріння стає все більш актуальною, зростання ринку кондитерських виробів загалом було повільним: за даними Euromonitor, за останні 10 років глобальні продажі збільшувалися в середньому менш ніж на 1% на рік.

За матеріалами https://forbes.ua/
Обговорити з іншими читачами:
Погода