MarTech & AdTech. Made in Ukraine: презентація карти ринку 2019, дослідження, нетворкінг лідерів ринку

В 2011 році в світі налічувалось близько 150 мартек-компаній (згідно з Marketing Technology Landscape Supergraphic). 8 років потому у 2019 їх кількість перевалила за шалених 7 тисяч!

Комментарии 568

Бажаєш дізнатись, що відбувається з українською індустрією маркетингових та рекламних технологій? Спойлер: вона налічує майже 9000 працівників і більше 100 компаній. Приходь на подію та побач більше!

На презентації розповімо про MarTech та AdTech в Україні, надихнемось світовими трендами і разом з крутими спікерами поговоримо про майбутнє галузі та наявні на ринку можливості розвитку.

Наприкінці івенту буде можливість поспілкуватись з ключовими гравцями цих індустрій в Україні та іншими гостями нашої події. Приходьте і ви!

MarTech та AdTech – що це взагалі таке?

MarTech та Adtech (від англ. Marketing technology та Advertising technology) — це про проєкти, які допомагають бізнесу з управлінням їх маркетингом через використання технологій – від розміщення реклами до складних CRM систем.

Ви активний гравець ринку маркетингових та рекламних технологій?
Тоді ми чекаємо на вас!

Коли: 5 вересня, 19:00.

Де: UNIT.City, зал UNIT.Core (будівля B8).

Програма:

19:00 – Вступне слово

19:05 – Слово партнерів та організаторів

  • Макс Яковер – CEO в UNIT.City.
  • Олександр Яценко – Голова Комітету з питань інтернет-реклами (ІнАУ).
  • Кирило Мазур – CEO & Founder в Center42.
  • Дмитро Борняков – Head of Marketing Department Adtelligent.

19:15 – Презентація дослідження «MarTech Made in Ukraine: Маркетингові та рекламні технології, створені в Україні. Огляд 2019» – головні факти, цифри, ключові компанії.

  • Олександр Яценко – Голова Комітету з питань інтернет-реклами (ІнАУ).

19:30 – Talk «Collaboration. Головне USP перед технологіями».

  • Оксана Стехіна – Business Development Director медіа групи Dentsu Aegis Network Ukraine.

19:40 – Панельна дискусія «Майбутнє CMO: чи замінять технології маркетологів?

  • Олег Любарец – Digital Marketing Director at MOYO.ua.
  • Дмитро Джеджула – експерт з управління маркетингом та клієнтським досвідом, за 19 років кар'єри у різний час керував маркетингом та розвитком бізнесу в Україні компаній “Голден Телеком”, Beeline Business, CDMA.UA, Viasat, ЛІГА:ЗАКОН та ін. CMO since 2005.
  • Ярослав Степаненко – Co-founder конференції Growth Marketing Stage; Product Marketing Manager в MacPaw (працює над продуктом Setapp).
  • Руслан Назаренко – засновник маркетинг-сервісу Quokka.io.

  • Ігор Перція – засновник CMO Club UA, венчурний партнер фонду TA Ventures (Модератор).

20:30 – Нетворкінг.

Ініціатори проєкту:
Інтернет асоціація України, Комітет з питань інтернет-реклами. https://inau.ua

UNIT.City – перший інноваційний парк в Україні. https://unit.city

Center42 Innovation Agency – центр інновацій та цифрових трансформацій бізнесу. https://center42.tech

Інформаційний партнер проєкту:

ВРК — Всеукраїнська рекламна коаліція — найбільше громадське об'єднання рекламної індустрії України.
http://vrk.org.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода