Маруся Коваль — нова маркетинг директорка ЦУМ Київ

Маруся Коваль призначена на посаду Маркетинг директора ЦУМ Київ.

Комментарии 520

Серед попередніх досягнень Марусі Коваль – багаторічний досвід роботи, як в рітейлі люкс сегмента, так і в сферах fashion і lifestyle медіа. До команди ЦУМ Маруся приєдналася ще в жовтні 2018 року і на позиції голови відділу креативу і зв'язків з громадськістю реалізувала зі своєю командою ряд гучних і успішних проектів: зйомки сезонних кампаній і лукбук, оформлення вітрин і внутрішніх декорацій універмагу, fashion-заходи та дискусійні панелі з міжнародними експертами, колаборації з українськими художниками й арт-діячами, проекти до 80-річчя київського ЦУМу: ювілейна кампанія з представниками відомих українських династій, повнометражний документальний фільм, книга, серія заходів розважального та освітнього форматів, спеціальною гостею яких стала Карін Ройтфельд.

Підвищення на наступну кар'єрну сходинку – новий етап професійного розвитку Марусі в команді ЦУМу. На новій позиції вона продовжить активний розвиток бренду ЦУМ, розробку і впровадження ефективних маркетингових і PR-комунікацій, для досягнення бізнес-цілей центрального універмагу.

«Завдання команди маркетингу ЦУМ сьогодні – забезпечити для своїх споживачів грамотну комбінацію онлайн- і офлайн-experience. Для нас важливо вибудовувати довготривалі стосунки з клієнтами, зміцнювати їх лояльність. ЦУМ – набагато більше, ніж просто шопінг і ресторани. Ми кожен день створюємо приводи для відвідування універмагу, інтернет-магазину і даруємо яскраві враження, щоб якомога краще диференціювати свою пропозицію на ринку. Ми продовжуємо трансформуватися слідом за змінами всієї рітейл-системи і споживчих переваг, щоб залишатися актуальними для клієнтів і задовольняти їх запити, інтереси та бажання», – коментує Маруся Коваль.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода