«Машенька» повертає відчуття дитинства

«Машенька» повертає нас у дитинство. Маркетингова агенція Brain Tank розробила для компанії PepsiCo Україна веселу діджитал-активацію в мережі Instagram на підтримку еквітійної кампанії молочного бренду «Машенька».

Комментарии 1995

Ми дорослішаємо і набуваємо досвіду та життєвої мудрості, але натомість втрачаємо дещо ледь вловиме — дитячі легкість та безтурботність. Молочний бренд «Машенька» допомагає повернути втрачені миті дитинства за допомогою знайомих змалечку смаків.

Перед креативною командою маркетингової агенції Brain Tank постало цікаве й захопливе завдання — за допомогою сучасних технологій створити відчуття, ніби ти на мить повернувся у веселе й безтурботне дитинство.
«Як повернутися в минуле за допомогою технологій майбутнього?» На підтримку еквітійної кампанії ТМ «Машенька» команда Brain Tank розробила та втілила веселу digital-активацію в мережі Instagram, а також низку супутніх промо-заходів.

Спеціально для бренду було спроектовано онлайн-гру, під час якої дорослий користувач може за допомогою технології Added Reality здійснити разом із бренд-героєм Машенькою захопливу подорож у підзабутий світ дитинства. Пультом управління у грі служить обличчя самого користувача. Щоби керувати грою, треба гримасувати й кривлятися — так, як це, пустуючи, роблять дітлахи: мімічні рухи зчитуються й інтерпретуються за допомогою технології Face Tracking. При цьому програма періодично робить скріншоти найяскравіших та найемоційніших виразів обличчя, якими можна ділитися з друзями, запрошуючи їх теж спробувати себе у грі. Ідея з яскравими скріншотами викликала дуже позитивну реакцію користувачів мережі, забезпечивши велике органічне охоплення.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода