“Машенька” вирушає знайомитися: нестандартна інтеграція від Brain Tank

Сиркові десерти “Машенька” завойовують прихильність споживачів уже понад 20 років. І саме зараз головна героїня молочного бренду PepsiCo в Україні готова зійти з етикеток ласощів і познайомитися з нами особисто. Креативна агенція Brain Tank створює всі умови для того, щоб вона стала ближчою до своїх прихильників.

Комментарии 1065

Brain Tank забезпечили нестандартну інтеграцію “Машеньки” в YouTube, банерну систему та соцмережі. Персонаж з’являється в найнесподіваніших місцях і усвідомлює, що є частиною рекламного ролика. Дівчинка дивується, коли потрапляє в YouTube, і неодмінно запропонує глядачу сирковий продукт. Вона може зустріти вас на банері інформаційного сайту й повідомити, що знайшла десерт, яким поласує, поки ви гортаєте новини. Машенька подорожує мережею, знайомиться з людьми та зачаровує своєю відкритістю й дитячою безпосередністю.

Креативники Brain Tank “оживили” головну героїню сиркових десертів, перетворили її на подругу, яку українці знають дуже давно, для того щоб молочний бренд органічно увійшов на ринок.

 video
За матеріалами пресс-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода