Mastercard і BEVZA створили капсульну колекцію одягу та аксесуарів

Український дизайнер Світлана Бевза створила ексклюзивну урбан-колекцію спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше. Речі з колекції буквально безцінні: їх неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®

Комментарии 1312

Український бренд BEVZA представив унікальну капсульну колекцію BEVZA Mastercard Edition, натхненну життям у сучасному місті — з його особливим ритмом, атмосферою і настроєм.

Капсула складається з 11-ти елементів одягу та аксесуарів, які відображають погляд BEVZA на стиль сучасного міського жителя. Життя в місті різноманітне: тут знайдеться місце роботі і прогулянкам у парку, спорту та особливим зустрічам із друзям, тому кожна річ із колекції — це історія не тільки про стиль і якість, але, перш за все, про функціональність і комфорт. Крім того, в сучасному світі людина все частіше замислюється про усвідомлене споживанні, тому при створенні колекції використовувалися вдруге перероблені і еко-матеріали.

«У першу чергу, я створила історію, прописала певний маніфест сучасного міського жителя, і лише потім перейшла безпосередньо до створення колекції. Для мене було важливо, щоб усі речі були дійсно потрібні людині у великому місті. Щоб людина відчувала себе впевнено і комфортно, незважаючи на те, чи працює вона в офісі, чи гуляє в парку. Але крім усвідомленості і комфорту, я також думала і про приємні емоції: коли живеш у швидкому ритмі, хочеться оточувати себе естетично правильними речами, щоб кожен новий день починався з правильних емоцій. Неповторність колекції надають яскраві фірмові акценти: кольори бренду наповнені енергією сонця, а коло як символ найкращим чином доповнює ідею», — підкреслює Світлана Бевза, засновник бренду BEVZA і дизайнер капсульної колекції BEVZA Mastercard Edition. 

У колекцію ввійшла культова сумка-пояс, бестселер BEVZA, переосмислений для спільної колаборації з Mastercard. Сумка зможе вмістити найнеобхідніші для активного дня в місті речі — телефон, ключі, платіжну картку. І що важливо — вона звільняє руки для улюбленої кави у фірмовій термокружці з переробленого бамбука, яка також представлена ​​в колекції. Універсальний шарф-плед із жакардового плетіння допоможе сховатися від прохолодного осіннього вітру, і відмінно підійде для стильного і зручного пікніка в парку. А дощовик з переробленого нейлону, який завдяки компактності поміститься навіть у найменшій сумці, допоможе не боятися мінливої ​​погоди. У капсулу також увійшли унікальні прикраси з номером картки і навіть аромат для будинку.    

«Ми в Mastercard віримо, що яскраві враження і захоплюючі емоції   мабуть, найцінніше у світі. Тому в роботі ми приділяємо увагу не тільки створенню нових платіжних технологій, які роблять життя людей простішим і комфортнішим. Щоразу ми намагаємося зробити більше, здивувати і дати нашим клієнтам щось особливе. Щось, чого не можна купити за гроші. І ексклюзивна колаборація технологічної компанії і модного бренду прекрасне цьому підтвердження. Речі з колекції допоможуть нашим клієнтам бути в тренді, але при цьому залишатися унікальними. Особливе бачення бренду BEVZA, яке цінують у всьому світі, змогло вдихнути у звичні для містян одяг і аксесуари нову енергію. Ми пишаємося цією колаборацією і з нетерпінням чекаємо, коли речі з BEVZA Mastercard Edition наповнять українські міста», — говорить Наталя Байдала, маркетинг-директор Mastercard в Україні та Молдові

Натхненням для колекції слугували не тільки сучасні тренди, але і естетика 70-х, у тому числі і знакові особистості цієї епохи. Наприклад, спортивний костюм — це свого роду данина історії успіху Володимира Ященка, легкоатлета із Запоріжжя, який свого часу поставив світовий рекорд зі стрибків у висоту. 

Колекція була створена спеціально до перезапуску програми Mastercard Більше і буде доступна ексклюзивно для її учасників. Тому речі з колекції буквально безцінні: їх неможливо купити за гроші, але можна отримати в обмін на оплати картками Mastercard®

Бренд BEVZA, український бренд одягу, заснований Світланою Бевзою у 2006 році, призер Vogue Talents Italy, єдиний український бренд — учасник тижня моди в Нью-Йорку. Представлений на всіх континентах і в таких легендарних універмагах як Selfridges у Лондоні і Printemps у Парижі. 

Обличчям кампанії стала топ-модель і телеведуча Алла Костромічова.

BEVZA Mastercard Edition

Дизайнер Світлана Бевза

Керівник проекту Максим Некрасов

Зйомка кампанії

Фото Стефан Лісовський

Відео Слава Давидов

Модель Алла Костромічова

Стиль Світлана Бевза

Продюсер Єременко Сабіна

Мейк Світлана Римакова

Волосся Павло Лотнік 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода