Mastercard представила оновлену маркетингову платформу Mastercard Більше

Оновлена платформа Mastercard Більше стане єдиною точкою входу до всіх спеціальних пропозицій, акцій, подарунків і ексклюзивних вражень, що доступні держателям карток Mastercard® в Україні. Спеціально до запуску платформи Mastercard підготувала унікальні пропозиції зі світу урбан, фешн і гастровражень від українських знаменитостей.

Комментарии 1376

Компанія Mastercard презентувала оновлену маркетингову платформу Mastercard Більше, яка дозволяє держателям карток Mastercard® отримувати винагороди за безготівкові оплати, а також відкриває доступ до спеціальних сервісів і унікальних можливостей. Оновлена платформа об'єднала в собі дві програми лояльності — Mastercard Більше і Програму винагород Mastercard — і стала єдиною точкою входу до всіх спеціальних пропозицій, акцій, подарунків і ексклюзивних вражень від Mastercard і партнерів.

«Зручний інтерфейс користувача — це must have для будь-якого діджитал-рішення. Ми прагнули зробити нашу платформу лояльності максимально зрозумілою, зручною у користуванні, технологічною та захопливою. Саме цього чекають користувачі у новій цифровій реальності. Тепер нашим картодержателям досить зайти на платформу Mastercard Більше, і на одному сайті після кількох кліків вони зможуть отримати абсолютно всю інформацію за своєю карткою — від цікавих акцій і бонусів до унікальних пропозицій і преміальних сервісів», — підкреслила Наталія Кузьмич, директор із розвитку продуктів і платформ лояльності Mastercard в Україні та Молдові.   

До перезапуску Mastercard Більше компанія підготувала низку особливих пропозицій ексклюзивно для учасників платформи. Популярний шеф-кухар і ресторатор Ектор Хіменес-Браво розробив унікальне меню «Смаки світу», яке можна буде приготувати під керівництвом Ектора на одному з майстер-класів у 5-ти містах України. Світлана Бевза, дизайнер відомого українського бренду BEVZA, створила капсульну колекцію одягу та аксесуарів, без яких неможливо уявити життя в сучасному місті. Крім того, особливу інста-екскурсію ранковим містом підготував для користувачів платформи засновник проекту «Цікавий Київ» Арсеній Фінберг.

«Mastercard ретельно вибудовує особливі відносини між брендом і користувачами. Ми завжди прагнемо дивувати та дарувати безцінні враження нашим картодержателям, де б вони не знаходилися — вдома чи на роботі, в офлайн- або онлайн-магазині, в Україні чи за кордоном. Створюючи пропозиції, ми спираємося на те, що дарує нашим користувачам яскраві позитивні емоції. Для українців — це кіно, спорт, музика, фешн, їжа та подорожі. І в цих напрямах ми готуємо особливі сюрпризи і незвичайні колаборації з зірками, які будуть доступні ексклюзивно для користувачів платформи Mastercard Більше. Ці пропозиції не можна купити за гроші, але можна отримати як винагороду за оплати карткою Mastercard®», — додала Наталя Байдала, маркетинг-директор Mastercard в Україні та Молдові.

Для того, щоб скористатися пропозиціями, необхідно зареєструвати картки Mastercard® на сайті https://bilshe.mastercard.ua і накопичувати бонусні бали, оплачуючи товари та послуги безготівково. Якщо банківські картки вже були зареєстровані у програмі Mastercard Більше, необхідно просто зайти на платформу, використовуючи свої реєстраційні дані.

Залежно від типу картки користувачі на платформі зможуть збирати різні види балів. Так, наприклад, за картками, які раніше брали участь у Програмі винагород Mastercard, будуть нараховуватися золоті бали. Їхня кількість залежить від суми покупки, і формула нарахування балів визначається банком, який випустив картку. Всі інші картки Mastercard® накопичують срібні бали — 1 бал за кожну оплату від 50 грн і окремо за кожну оплату в громадському транспорті. Оплати карткою в інтернеті або за допомогою цифрових гаманців (Apple Pay, Google Pay, Mi Pay, Garmin Pay, Masterpass) — офлайн або онлайн — принесуть користувачам платформи від 2 до 3 срібних балів.   

Держателі преміальних карток Mastercard® зможуть додатково ознайомитися з усіма доступними їм перевагами та сервісами, серед яких: пропозиції в аеропортах, консьєрж-підтримка, прокат автомобілів, кешбек за кордоном та інші. Також на оновленій платформі учасники з преміальними картками зможуть перевірити виконання умов за своїми картками для користування аеропортовими сервісами — fast line, доступ у бізнес-зали Mastercard, а також безкоштовне ПЛР-тестування на COVID-19.

Mastercard Більше — це унікальна маркетингова платформа, яка вперше була представлена в 2016 році. Платформа об'єднує споживачів, банки і торговців, дозволяючи покупцям отримувати винагороди за безготівкові оплати, банкам — активізувати картковий портфель, а торговцям — залучати нових клієнтів.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода