McDonald’s допоможе відчути силу Різдва і випустити назовні «дитину всередині себе»

McDonald’s запускає зворушливу кампанію Reindeer Ready («А ви готові до зустрічі з північним оленем?»), яка допоможе кожному відчути силу Різдва і випустити назовні «дитину всередині себе».

Комментарии 696

McDonald’s запускає різдвяну кампанію 2020, у якій зображується історія хлопчика, який зіткнувся з внутрішнім протиріччям між маленькою дитиною, якою він колись був, і підлітком, яким він хоче стати. Ролик «Дитина всередині тебе» вийшов в ефір в неділю (15 листопада) під час показу легендарного шоу на ITV під назвою «Я – зірка», після прем’єри на сторінках McDonald’s у соціальних мережах в четвер 12 листопада. 

Цей анімаційний ролик тривалістю 90 секунд розробив партнер McDonald’s з питань реклами Leo Burnett, а зняла його група режисерів Againstallodds з анімаційної студії Passion Pictures. У ньому розповідається історія хлопчика Тома і його мами у процесі підготовки до Різдва – від прикрашання ялинки до відвідин різдвяної ярмарки.

Підліток Том зовсім неохоче сприймає усі спроби мами пробудити в ньому святковий дух, проте дитина всередині нього має зовсім іншу думку з цього приводу. Швиденька зупинка у McDonald’s, щоб забрати гостинці для північного оленя, допомагає підняти настрій Тома, і він поступово починає прислухатися до дитини всередині себе.

Протягом дня Том починає брати участь в святкових забавах і припиняє боротьбу між внутрішньою дитиною і підлітком, яким він так хоче стати. Завдяки любові мами та різдвяним звичаям, Том вчиться сприймати їх обох. Він навіть пропонує залишити гостинці північного оленя для Санти, тим самим показуючи, що нарешті готовий до Різдва (#ReindeerReady).

Кампанія підкреслює усю ту чистоту і втечу від рутини, яку дарує нам Різдво, а також відзначає особливу роль McDonald’s у житті людей під час різдвяних свят, оскільки зупинка у цьому закладі стала справжньою традицією для багатьох сімей.

Реклама «Дитина всередині тебе» з’явиться цього тижня по всій країні і буде транслюватися протягом 6 тижнів на телебаченні, VOD-системі (відео за запитом) та в соціальних мережах. Планування та закупівля засобів реклами проходить під керівництвом компанії OMD. На вихідних McDonald’s випустить 10-секундні тизери, які будуть транслюватися під час показу телешоу «The Voice» і «The Chase».

Зворушливий ролик супроводжує римейк легендарної пісні «Forever Young» у виконанні британської співачки і авторки пісень Беккі Хілл, який світ має побачити 15 листопада. Більше того, по 10 пенсів з кожного завантаження будуть відправлятися у найбільшу благодійну організацію по перерозподілу продовольчих товарів у Британії FareShare.

У жовтні McDonald’s оголосив про співпрацю з FareShare з метою забезпечення мільйона продовольчих наборів сім’ям, що цього потребують. Раніше цього року, коли вперше оголосили рішення про карантин, McDonald’s  пожертвував понад 400,000 тон їжі FareShare, food Drop та іншим продовольчим банкам і благодійним організаціям. 

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода