Мережа поверне шанувальників фастфуду в минуле, де бургери були іншими, а вартість їх набагато нижча. Машиною часу виступить Google Street View.
За допомогою сервісу перегляду панорами вулиць користувачі зможуть знайти архівні знімки з рекламними носіями (деякі з них — десятирічною давністю), на банері яких розміщено продуктову пропозицію від бренду з позицією меню. Такі тимчасові портали зіграють на користь: олди зможуть перенести найвигідніший бургер в теперішнє.
За допомогою сервісу перегляду панорами вулиць користувачі зможуть знайти архівні знімки з рекламними носіями (деякі з них — десятирічною давністю), на банері яких розміщено продуктову пропозицію від бренду з позицією меню. Такі тимчасові портали зіграють на користь: олди зможуть перенести найвигідніший бургер в теперішнє.
"Хто ж не хоче повернутися в той час, коли чизбургер коштував $1?", - коментує кейс Віктор Ейнарссон, креативний директор Nord DDB. Для успішної угоди з минулим користувачам потрібно знайти банер з рекламою мережі на вулицях Швеції в Google Street View та застосувати пропозицію в мобільному додатку мережі.
video