Нова кампанія Gen Z від TBWA\Zürich для McDonald's ґрунтується на наступній концепції: в якийсь момент, коли більшість покоління Z виростає, настає час, коли вони більше не відчувають належного розуміння їхніх батьків і традиційної сім’ї. Друзі, нові супутники життя або хороші колеги беруть на себе цю роль – також відому як «Сім’я». На цьому етапі життя ви самі обираєте свою нову сім’ю.
Маючи понад 170 ресторанів по всій Швейцарії, «Golden M» завжди був місцем спілкування для людей різного походження та віку – з моменту відкриття першого сімейного ресторану в Женеві в 1976 році. «Макдональдс має справжнє значення для покоління Z – як бренд і як місце, яке об’єднує людей, як ніхто інший», - каже Жан-Гійом Бертола, директор з маркетингу McDonald's. Сьогодні ця обіцянка є ширшою, ніж майже 50 років тому: McDonald's відкритий для всіх типів сімей, включно з тими групами, які покоління Z сьогодні вважають «сім’єю».
Фільм знаменує собою початок масштабної кампанії Gen Z, яка буде додатково розширена на всіх відповідних каналах всього за кілька місяців.
Маючи понад 170 ресторанів по всій Швейцарії, «Golden M» завжди був місцем спілкування для людей різного походження та віку – з моменту відкриття першого сімейного ресторану в Женеві в 1976 році. «Макдональдс має справжнє значення для покоління Z – як бренд і як місце, яке об’єднує людей, як ніхто інший», - каже Жан-Гійом Бертола, директор з маркетингу McDonald's. Сьогодні ця обіцянка є ширшою, ніж майже 50 років тому: McDonald's відкритий для всіх типів сімей, включно з тими групами, які покоління Z сьогодні вважають «сім’єю».
У центрі уваги фільму є історія кохання та дуже класичний момент: перше знайомство з родиною. Поворот сюжету походить від духу часу: сім’я завжди означає це.
Фільм знаменує собою початок масштабної кампанії Gen Z, яка буде додатково розширена на всіх відповідних каналах всього за кілька місяців.
video