Одягнений у теплий, різнокольоровий светр ресторан в Устроні на кілька днів перетворився на барвисту, затишну оазу, де любителі культового Sandwich Drwala ("бургера дроворуба") зможуть споживати його у справді чарівній обстановці. Як і кожного року, повернення цієї зимової пропозиції супроводжується кампанією, що показує зиму з кращого боку.
video
Метаморфози ресторан зазнав не тільки зовні, але й всередині - стіни та сидіння були вкриті різнокольоровими переплетеннями пряжі, створюючи всередині теплу та затишну атмосферу.
За стратегію, створення та реалізацію кампанії відповідає агентство DDB, яке довірило виробництво ролика Papaya Films.
Медіаплануванням і закупівлею займався медіа-хаус OMD.
Підтримка соціальних мереж - Dentsu Creative (Isobar).
PR-діяльність здійснює агентство 24/7Communication.