Дослідження «Creative, the Performance Powerhouse», проведене Magna Media Trials і Yahoo, вивчає роль, яку креативність відіграє в ефективності реклами, і елементи, які цьому сприяють.
Маркетологи можуть отримати значну користь від невеликих покращень у своїх оголошеннях, щоб оптимізувати ефективність реклами, а також підвищити якість бренду та довіру.
- Творча якість на 56% впливає на намір купити та є важливою для підвищення обізнаності та формування думки споживачів.
- Маркетологи повинні оптимізувати медіа на різних пристроях, використовуючи мобільне мислення, забезпечуючи переконливі пропозиції щодо брендів і Call-to-Action.
- Неякісний креатив може покращити або зіпсувати запам'ятовування реклами; якість реклами сприяє запам’ятовуванню на +23%, але лише на +2% для реклами низької якості.
- Яскраві візуальні ефекти приваблюють споживачів, схильних до покупки, і тих, хто шукає продукт, який, імовірно, помітить (підвищення на 20%).
- Споживачам подобається реклама з покращеними візуальними ефектами (зростання на +13%), як-от присутність людини, зображення продукту чи помітне розміщення логотипу.
- Покращені зображення на настільному комп’ютері сприяють підвищенню наміру пошуку (зростання на +27%) і підвищення на +50% для покращення асоціації повідомлень.
- Оголошення з більш інформативними повідомленнями відображаються протягом довшого періоду часу та підказують наступні кроки на мобільному пристрої.
- Оголошення з чіткими пропозиціями бренду залишаються на екрані на +8 секунд довше та спонукають споживачів шукати пропозиції (зростання на +32%).
«Стартегія медіа розміщення та використання креативу для охоплення потрібної аудиторії однаково важливі для успішних рекламних кампаній, але жодна кількість чудових медіа не може працювати добре, якщо креатив посередній», – Кара Манатт, виконавчий віце-президент, керуючий директор Intelligence Solutions, Magna.