Команда LOOQME регулярно проводить дослідження ринків: українських і закордонних. Ми вже проаналізували медіаполе українських та міжнародних благодійних організацій, українських супермаркетів, аптек, АЗС, а також польських банків і FMCG в Румунії. На черзі — медіааналітика ринку нерухомості в Україні.
Охоплення ринку
У серпні 2022 року ринок нерухомості в Україні охопив більше ніж півтори тисячі публікацій та отримав три мільйони чоловік потенційного охоплення.
Топ-джерелами за кількістю публікацій про ринок нерухомості стали Uaport, Imag, redtram, Радіо “НВ” та інші. Джерелами з найбільшою місячною аудиторією, які пишуть про ринок, стали NV.ua, Цензор, ТСН, Оbozrevatel, УНІАН, РБК-Україна та інші. У топових аудиторних джерелах особливо виділяється за кількістю публікацій Телеканал 24. Як у серпні, так і в липні, він публікував значно більше інформації про нерухомість, ніж інші джерела.
Про що говорили
Протягом серпня кількість публікацій про ринок нерухомості зросла на 63,3% порівняно з липнем, а охоплення збільшилося на 142,3%. Значну частину цього приросту склав інфопривід, пов’язаний із запуском в Україні пільгової іпотеки (публікації від 3 серпня 2022 р). Це видно і на хмарі слів, яка показує популярні в медіаполі слова. Так слова програма, іпотека, доступний отримали приріст в середньому на 1000% порівняно з попереднім місяцем.
Варто зазначити, що тематика цін на нерухомість в серпні була менш активною, ніж в липні.
Основне середовище (контекст згадування) слова “нерухомість” в липні склали слова кредит, olx, фахівець, а в серпні — вартість, агентство, попит. Спільними словами за два місяці стали ринок, житловий, ціна, кредит, об'єкт.
Середовищем слова “забудовник” у липні були слова запропонувати, житло, документ, здатність, а в серпні — недоброчесний, недобросовісний, девелопер, курс.
У серпні на середовище слова “забудовник” повпливав інфопривід про те, що Рада ухвалила закон про захист інвесторів на ринку нерухомості від недобросовісних забудовників.