Медіагрупа Hearst Magazines йде з російського ринку

У співпраці з Shkulev Media Hearst видавала Elle Russia, а в партнерстві з Fashion Press — Esquire, Harper’s Bazaar, Good Housekeeping, Cosmopolitan і Men’s Health в Росії.

Коментарі 3275

Медіагрупа Hearst Magazines ухвалила рішення припинити співпрацю з Росією. Про це повідомляє сайт WWD із посиланням на заяву президентки Hearst Magazines Дебі Чирічелли.

За цією інформацією, Чирічелла повідомила двом ключовим партнерам, що медіагрупа залишає Росію та передає свою частку Shkulev Media і Fashion Press.

Спільно з Shkulev Media Hearst Magazines видавала Elle у РФ. 

З Fashion Press медіагрупа розриває ліцензійні угоди щодо видань Esquire, Harper’s Bazaar, Good Housekeeping, Cosmopolitan і Men’s Health у Росії.

«Хоча ми твердо віримо, що наші бренди відіграють важливу роль у залученні та інформуванні аудиторії щодо низки тем, включаючи поточні події, ескалація гуманітарної кризи та наша глибока стурбованість можливим ширшим впливом змусили нас переоцінити нашу роль і нашу відповідальність — як глобального бізнесу», — прокоментувала Дебі Чирічелла.

Щодо співробітників редакцій президентка Hearst Magazines пообіцяла «надати ресурси, аби полегшити цей період».   

Нагадаємо, 8 березня голова видавничого дому Condé Nast Роджер Лінч заявив про призупинення роботи у Росії видавництва Condé Nast Russia, що випускає журнали GQ, Vogue, Tatler, Glamour та AD.

«Ми вражені і налякані безглуздим насильством і трагічною гуманітарною кризою в Україні. Для журналістів та редакційних колективів по всьому світу дуже важливо, щоб ми могли створювати наш контент без ризику для безпеки наших співробітників. Нещодавно російський уряд ухвалив нові закони про цензуру, які тепер роблять це неможливим для нас», – прокоментував Роджер Лінч.

За матеріалами https://detector.media/

Обговорити з іншими читачами:
Погода