Основна мета HealthLink - прискорення зусиль з протидії ВІЛ/СНІДу в Україні. Цю тему більшість якщо і піднімає, то пошепки. Проект HealthLink широко впроваджує тестування, допомагає спростити доступ до лікування. А головне - працює над зниженням дискримінації по відношенню до людей з ВІЛ.
Команді MedInform Ukraine було необхідно розробити такий стікерпак, який надаватиметься у комплекті з оральним тестом на ВІЛ і нагадуватиме про своєчасне тестування та підтримку здорового організму. Ці стікери мали бути привабливими для чоловічої аудиторії та такими, щоб їх захотіли наклеїти.
Звичайно, ніхто б не написав “А ти зробив тест на ВІЛ?”
Тож команда вже добре знаного агентства на healthcare ринку замаскувала нагадування у легкий фан. Саме слово ВІЛ звучить як англійске will. Тож MedInform Ukraine не залишив це без уваги і обіграв англійські зрозумілі фрази про здоров'я.
Ай ВІЛ бі хелсі та сексі
Ай ВІЛ чек май хелс
А ще команда MedInform Ukraine відігралася на мемах:
Мамо, я поїв і в шапці
Старанно мию руки з милом
Команда проекту MedInform Ukraine by TWIGA:
Олена Самойленко - Managing Director
Кристина Вургафт - Client service director
Ірина Мірошниченко - New business
Ольга Саченко - Account manager
Мария Кузьменок - Creative Copywriter
Дарья Богомаз - Designer
Хочете собі такі стікери - напишіть https://www.facebook.com/USAID.HEALTHLINK.PROJECT/
За матеріалами прес-релізу