MEGOGO попереджає власників неофіційно імпортованих телевізорів Samsung щодо проблем із роботою Smart-функцій пристрою

Від початку 2020 року до служби підтримки користувачів MEGOGO почастішали звернення від власників телевізорів марки Samsung. Споживачі вказували на раптове припинення роботи Smart-функцій телевізору, що обмежило доступ до медіасервісу MEGOGO.

Комментарии 13626

За інформацією від Samsung Electronics, виробником була змінена технологія надання послуги Smart Hub\Smart TV, внаслідок якої Smart Hub\Smart TV може не працювати на телевізорах, які були вироблені для використання на території інших держав або регіонів відповідно до діючих в цих державах технічних стандартів та законодавчих вимог. Використання телевізорів з інших регіонів було неможливо і раніше з технічних причин та ліцензійних зобов’язань, однак компанії, що привозили їх в Україну, робили перепрошивання та зміну налаштувань у сервісному меню (яке недоступне для користувача) та змінювали параметри, непередбачені виробником. Тобто з самого початку Smart Hub\Smart TV в таких телевізорах не був доступний.

«За останній місяць ми отримали чимало дзвінків і повідомлень про те, що на екрані свого телевізору споживачі мають інформацію щодо відсутності доступу до Smart Hub\Smart TV від Samsung в їхньому регіоні. Це стало причиною неможливості користування MEGOGO на телевізорі. Нам дійсно прикро, якщо наш користувач опинився в такій ситуації. Сподіваємось, ринок дуже скоро відреагує на подібні обставини, та кількість такого продукта знизиться, а нам, у свою чергу, вдасться застерегти усіх користувачів від можливої покупки такого пристрою», – зазначає Іван Шестаков, директор із маркетингу та стратегії MEGOGO

«Телевізори, що відповідають технічним регламентам та законодавчим вимогам, в повному найменуванні моделі закінчуються на латинські літери UA, і саме це є достатнім ідентифікатором, щоб якнайшвидше відрізнити моделі. Наприклад, повний код моделі QE65Q67RAUXUA, в якому код закінчується на UA, зазначений на заводському стікері на задній кришці телевізора та на маркувальній наклейці на упаковці. З питань роботи телевізорів, вироблених для постачання та реалізації в інших країнах, окрім України, ми радимо звернутися до авторизованого Сервісного центру Samsung для проведення діагностики та отримання консультації щодо  можливих  варіантів розблокування телевізора (контакти можливо знайти на сайті https://www.samsung.com/ua/support/service-centre/) або   безпосередньо до компанії-продавця, де було придбано такий пристрій. За додатковою інформацією рекомендуємо звертатися на гарячу лінію Samsung 0-800-502-000», – йдеться у повідомленні від Samsung Electronics.

Схожі випадки спостерігались не лише в українських споживачів, але й в Білорусі, Молдові, Казахстані та інших країнах.

Аби запобігати в майбутньому придбання такого товару, радимо купувати виключно офіційно імпортовану продукцію Samsung Electronics. Якщо ж користувач став «жертвою» подібного продукту, із цим допоможе приставка Apple TV та Android TV. Крім того, MEGOGO пропонує для користувачів нову приставку MEGOGO BOX на базі Android TV із підтримкою 4К. Її можна придбати одразу на сайті медіасервісу MEGOGO за посиланням. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода