MEGOGO пропонуватиме брати участь у благодійних проєктах

MEGOGO додав новий функціонал для своїх користувачів – можливість брати участь у благодійних проєктах. Для цього медіасервіс запустив спеціальну передплату «Максимальна + Благодійність», додаткові кошти із якої перераховуватимуться до благодійного фонду.

Комментарии 812

Нова передплата дозволить користувачу, за наявності власного бажання, приєднатись до благодійної справи. Таким чином, обираючи до придбання «Максимальна + Благодійність» споживачу буде запропоновано зробити благодійний внесок у розмір 50 додаткових гривень. Напрямок благодійності користувач зможе обирати самостійно. 

Передплата «Максимальна + Благодійність» матиме ту ж пропозицію, що й  «ТБ і Кіно: Максимальна». Її повна вартість, з урахування запропонованого опціоналу, становитиме 247 грн.

«В нашій країні є чимало тих, хто має величезне бажання брати участь у благодійності. Але іноді це бажання перетворюється у складність вибору правильного фонду і спроби йому довіряти. Ми вирішили створити нову функціональну можливість для нашого користувача та запропонувати йому зробити добру справу просто в один клік.  Зі свого боку ми ведемо перемовини із благодійними фондами, які мають бездоганну репутацію, відкрито й чесно працюють на стороні хороших проєктів. Крім того, користувач отримуватиме повну звітність, і завдяки прозорій статистиці, зможе слідкувати за реалізацією доброї справи, до якої від долучився», – коментує Федір Дроздовський, керуючий партнер MEGOGO.

Наразі MEGOGO розпочав співпрацю із благодійним фондом «Благомай», що допомогає дітям, які знаходяться у дитячих будинках.  Команда ініціативи наразі продовжує залучати ще декілька благодійних фондів, перевіряючи дієвість та прозорість їх діяльності. Із збільшенням запропонованих користувачеві фондів можна буде власноруч обрати, куди будуть перераховані кошти від благодійної частини нової передплати. 

Нова благодійна передплата вже доступна у вікні вибору передплат особистого акаунту користувача. 

Щомісяця медіасервіс MEGOGO публікуватиме звіт із інформацією про те, кому користувачі вже допомогли. Слідкувати за ініціативою можна буде за посиланням.

Медіасервіс не припинятиме працювати над удосконаленням нового функціоналу, аби зробити його ще зручнішим, прозорішим та інформативним. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода