Mercedes-Benz хоче, щоб жінки відчули себе серед багатьох, хто змінив правила гри

Mercedes-Benz випустив кампанію до 8 березня

Коментарі 1121

До Міжнародного жіночого дня Mercedes-Benz випустив рекламний ролик Be One of Many («Бути однією з багатьох»), в якому запитує себе: «А що якби жінкам не доводилося у всьому бути винятком? Бути першими, найкращими та єдиними?», пише Adweek. Адже протягом багатьох років жінки, які змінювали історію, конкурували у колективах, які переважно складаються з чоловіків. І щоб домогтися визнання своєї роботи, мали бути на голову вищими за своїх колег.


Ролик від Mercedes-Benz просуває ідею про те, що жінки не повинні відчувати постійний тиск бути винятковими, щоб заслужити повагу в суспільстві. Набагато краще бути одним серед багатьох і змагатися на рівних, йдеться у відео.
 video
Кампанія була розроблена спільно з креативним агентством Antoni та продакшеном Smuggler. Відео зрежисувала Фіона Джейн Берджес (Fiona Jane Burgess), відома роботою над оновленим кліпом Крістіни Агілери Beautiful («Гарна»).
Обговорити з іншими читачами:
Погода