Відмова від додаткового логотипу EQ на нових автомобілях покладе край плутанині з назвами моделей.
За інформацією джерела в компанії, рішення ґрунтується на тому, що головний виконавчий директор Ола Каелленіус, який зосередив увагу на електромобілях, робить бренд EQ зайвим, оскільки Mercedes відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння.
Представник Mercedes по продуктам EQ сказав, що бренд є важливою опорою у стратегії автовиробника у галузі електромобілів.
«Для того, щоб до кінця десятиліття наш материнський бренд Mercedes-Benz став повністю електричним, ми адаптуємо позиціонування автомобілів і, отже, використання бренду відповідно до часу, але поки що зарано для подробиць», – сказав співрозмовник видання.
Автовиробник планує відмовитись від додаткового логотипу EQ на нових автомобілях з батарейним живленням з 2024 року.
Електричний бренд EQ порівняно новий. Назва розшифровується як Electric Intelligence і використовується для позначення типу повністю електричних моделей Mercedes від компактного EQA до топового седана EQS.
Автовиробник зараз продає свою серію повністю електричних моделей під брендом EQ, про який вперше було оголошено в 2016 році, а його перша модель, електричний позашляховик EQC, була випущена в 2019 році, пише Reuters.
За матеріалами Focus.ua