Мережа COMFY запустила весняну рекламну кампанію «Коли Муляє — Купи!»

COMFY повідомляє про запуск нової рекламної кампанії

Комментарии 1830

Серія відео розповідає про «мулі» — маленькі негаразди, що дратують та заважають сповна насолоджуватися життям та радісними подіями. Кампанія демонструє ситуації, які трапляються у житті кожного з людей та у яких кожен може знайти себе.

Весна — це час, коли потрібно насолоджуватися великими радостями. Кампанія закликає звільнитися від дратівливих дрібниць. Коли муляє — купи, бо життя без муль набагато краще.

«Таких ситуацій, “коли муляє” може бути мільйон... та ще одна. Весняною кампанією ми кажемо, що на речі у побуті, які нам муляють, вплинути легше простішого! І уCOMFY для цього є БАГАЦЬКО гаджетів. Тому, коли муляє — купи…»

Ярослав Чепурняк, Head of Content and Creative

Мета кампанії — продемонструвати, що COMFY не просто продає техніку, а стає у нагоді, коли потрібно вирішити побутові проблеми, звільнити час для себе та родини, забезпечити комфорт та затишок.

Слоган кампанії «Коли муляє — купи» про те, що завжди є рішення і воно простіше, аніж можна собі уявити.

Відео, концепт та ідея реалізовані командою COMFY спільно з агенцією Banda Agency та 23/32 films.

 video
 video
 video

Над кампанією працювали:

COMFY

Наталія Кошова
Head of Content and Creative — Ярослав Чепурняк
Head of Marketing Communication — Тетяна Корнієнко

BANDA

Creative Director — Макс Борітко

Strategic Director — Ярослав Сердюк

Copywriter —  Даша Чиркова

Copywriter — Марина Василенко

Junior Designer — Маша Булгакова

Senior Account Manager — Дарина Гаврилова

23/32 films

Director: Oleg Tomin

Executive Producer: Lesya Sichkina

Producer: Mariya Panasyuk

DoP: Evgeniy Gubrenko

Postprodcution Producer: Maksym Kobzystyi

Editor: Victoriya Dvornikova

Color Grading: Dmytro Vasylenko

Postproduction Studio: Camaradas

Sound Studio: Baker Street

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода