Мережа «КОВБАС МАРКЕТ» провела ребрендинг

Основою нового бренду мережі став «свіжоїзм» – поняття, утворене поєднанням слів «свіжо» та «Їсти».

Комментарии 1365

Оскільки продукти з асортименту «Ковбас Маркет» готуються за лічені хвилини, клієнти завжди матимуть на столі свіжозроблені страви, саме такі, яких їм хочеться тут і зараз. Не треба наготовувати на тиждень уперед, як це часто буває, а потім доїдати розігріті запаси з холодильника навіть тоді, коли вони вже набридли.

Донести цю ідею до реальних споживачів покликані корпоративні герої – прихильники свіжоприготованих страв, яких називають «свіжоїсти» https://kovbas.market/svizhoisty/.

Візуальною основою нового брендингу став логотип у формі бутерброда. Оскільки бутерброд – це найочевидніший символ швидкої страви. Кольори логотипу символізують основні групи товару: рожевий – ковбасні вироби, білий – молоко та молокопродукти, жовтий – сир. Зелений колір, який переважає у новій корпоративній палітрі, має викликати асоціації зі свіжістю, натуральністю та користю.

Новий фірмовий стиль та комунікаційну платформу для мережі розробило брендингове агентство GRA. Створенням дизайну торгових точок займалися спеціалісти «Ковбас Маркет».

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie