Мережа ресторанів GastroFamily Дмитра Борисова анонсувала запуск міжнародної франшизи

Засновник мережі ресторанів GastroFamily Дмитро Борисов оголосив про відкриття франшиз у різних країнах світу. Зокрема, франшизу можна купити у Польщі, Німеччині, Великій Британії, США, Канаді або ОАЕ.

Коментарі 1622

Як повідомив ресторатор на своїй сторінці у Facebook, обрати формат для франшизи можна в залежності від того, скільки партнери готові інвестувати в бізнес і які цілі ставлять перед собою:

  • Food Point, кафе-ресторан зі швидкою доставкою (від 12 кв. м, необхідні інвестиції – від 30 000 євро)
  • Ресторан з видачею страв за 300 секунд та доставкою за 15-30 хвилин (від 50 кв. м, необхідні інвестиції – від 50 000 євро)
  • Фуд-хол GastroFamily Market, який об’єднує 3-7-10 ресторанних концепцій на одній локації (від 250 кв. м, необхідні інвестиції – від 250 000 євро)

За франшизою можна буде відкрити заклади під брендами Білий Налив, БПШ, Chicken Kyiv, Mushlya, Varenyky Now, Oxota na Ovets, RONIN, Crab’s Burger, Philadelphia, “Шашлики, вино та друзі”, Ватра, Pinzarella, Dogs&Burgers або Коробка-бар. Компанія додатково надаватиме консультації зі сплати податків та допоможе знайти приміщення. При цьому українцям, які тікали від війни, пропонують особливі умови: 50% знижки на паушальний внесок (10 000 євро замість 20 000 євро) та звільнення від роялті на перші шість місяців.

«Ми з командою роками будувати технологічний бізнес, аби зараз франчайзі могли швидко відкритися в будь-якій точці земної кулі”, – написав засновник мережі ресторанів GastroFamily Дмитро Борисов.

Довідка. GastroFamily має 80 закладів по всій Україні. Найбільш відомі – Канапа, БПШ, Білий налив, Остання барикада. У березні 99% бізнес-процесів було призупинено — ресторани займалися лише волонтерською діяльністю.


За матеріалами https://rau.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода