Метавсесвіт та фізична мобільність що означає світ штучної винятковості

Багато експертів у галузі технологій стверджують, що Метавсесвіт — це наступний етап Всесвітнього павутиння, оголошений спадкоємцем мобільного інтернету.

Коментарі 3285

У той час як бачення Марком Цукербергом Метавсесвіту нині для багатьох залишається науковою фантастикою, сучасні технології швидко наздоганяють цю фантастику. Платформи Цукерберга ще не існує, і її розробка може зайняти деякий час, але вже є кілька проектів, які дають нам уявлення про те, що вже можливо, і буде можливо найближчим часом. Наприклад, зростання віртуальної активності з далекосяжними наслідками для соціального життя, включаючи мобільність та роботу.

Злиття віртуального та реального світів

У той час як світи віртуальної реальності раніше були концепціями з книг і фільмів, тепер Метавсесвіт розглядається як портал у віртуальні та захоплюючі простори. Ніхто точно не знає, як виглядатимуть Метавсесвіти (за винятком, можливо, Марка Цукерберга), тому що в даний час вони все ще перебувають у стадії розробки або тільки стартували. Тим не менш, розуміння Метавсесвіту багато в чому ґрунтується на баченні Meta — це місце, де фізичний світ зустрічається з цифровим простором, коротше кажучи: віртуальний світ, в якому ми житимемо, працюватимемо, подорожуватимемо і гратимемо.

Основна відмінність проводиться між трьома технологіями, які забезпечують взаємодію між двома світами. До них відносяться віртуальна реальність (VR), яка поміщає вас у повністю віртуальний штучний світ, доповнена реальність (AR), яка збагачує реальний світ цифровою інформацією та змішана реальність (MR), де інтегровані в реальний світ 3D-об'єкти можуть взаємодіяти.

У цифровому світі важливо не лише бачити об'єкти, а й відчувати те, що ви бачите. Meta оголосила, що вже працює над рукавичкою, яка перетворює відчуття користувачів з Метавсесвіту у реальний світ. Як і Метавсесвіт, ці рукавички ще не готові для широкого загалу. Вони, як і раніше, вважаються індикатором того, що робиться і досліджується в Meta. На даний момент вже існують різні віртуальні світи - так само, як компанії мають різні сайти, так само існують різні підгрупи нової технології.

Метавсесвіт проти мобільності

Поки всі говорять про Метавсесвіт та її нескінченні можливості в нову еру Web 3.0, рідше обговорюється один аспект: як Метавсесвіт вплине на майбутнє мобільності? Крім того, як і раніше, виникає фундаментальне питання: якщо ми можемо подорожувати в цифровому вигляді де завгодно у віртуальних світах і не повинні знаходитися де-небудь фізично, що це означатиме для світу роботи? Для того, щоб дійсно відповісти на ці питання або хоча б миттю поглянути на них, необхідно спочатку проаналізувати розвиток останніх років у зв'язку з тенденціями майбутнього.

Обмежені можливості пересування після Covid-19 та самоізоляції призвели до того, що не тільки шлях на роботу перетворився на кілька маленьких кроків у домашній офіс, а й зустрічі та ділові поїздки були підпорядковані диктату відеодзвінків. Стало очевидним, що майбутні покоління розвинуть певний ступінь нормальності у переміщенні у віртуальних просторах — у тому числі й у професійному середовищі.

З печер на Марс — подорожі до Метавсесвіту

До певної міри це вже існує завдяки доповненій реальності. Цілком можливо, що дрони будуть вимірювати певні локації, такі як печери, або що робот вирушить на Марс і зробить його доступним як фантастичний світ для користувачів Метавсесвіту.

Вирішальним фактором тут є рух зі швидкістю світла, який може привести користувача з одного місця в інше. Завдяки інструментам онлайн-комунікації, таким як Zoom, Meet або Teams, ділові поїздки вже, здається, не мають майбутнього і сходять нанівець.

Аргумент про зоровий контакт з вашим партнером і обмін рукостисканнями більше не актуальний і може бути застосований лише для поглиблених обговорень між партнерами зі співробітництва, що зближуються, як хороший привід зустрітися віч-на-віч.

Безперечно все змінюється. Сьогодні ми багато думаємо про те, чи дійсно потрібно вирушати у подорож. Віртуальні зустрічі стануть нормою, а фізичні зустрічі – лише у разі потреби.

Між свободою та перешкодами

Цей аспект, що зводить до мінімуму непотрібні поїздки, ймовірно, є найважливішим фактором, коли йдеться про мобільність та Метавсесвіт, але він не залишається єдиним варіантом використання, який принесе майбутнє. На початку травня на віртуальній платформі Decentraland відбувся перший марафон у Метавсесвіті, в якому користувачі могли взяти участь зі своїми аватарами, щоб привернути увагу до теми реального та віртуального включення. Ціль полягала в тому, щоб просто показати, що вільна мобільність, елемент пересування, також є важливою темою у віртуальних світах.

ЯкорьДещо ексклюзивніший розвиток бачиться в ігровому секторі, який також може поширитися на бізнес. Компанії пропонують удосконалювати свій брендинг та створювати унікальні заходи, які також є екологічно чистими, тому що в реальному світі ви заощаджуєте CO2, уникаючи авіаперельотів та поїздок на автомобілі.

Наближається покоління Аватару

Останнє – це можливість, яку виробники автомобілів BMW та Hyundai, наприклад, реалізують у поточних проектах. Розробник графічних процесорів та чіпсетів NVIDIA розробив цифрові двійники заводів для німецького виробника автомобілів – там група моделює та вдосконалює віртуальні зміни у процесах ще до інтеграції в аналоговий світ. Hyundai, з іншого боку, покладається на розважальну платформу Roblox з більш ніж 40 мільйонами користувачів на день і публікує на ній свій проект Hyundai Mobility Adventure. Там компанія хоче об'єднати молоду цільову групу за допомогою своїх мобільних рішень та вивести базу клієнтів на новий рівень.

Там користувачі можуть переміщатися п'ятьма віртуальними зонами зі своїми аватарами і, крім рольових ігор, виконувати різні завдання - наприклад, тестувати нові автомобілі, модернізувати власний гараж і брати участь в інших соціальних заходах; ініціатива, яка відповідає баченню майбутнього, в якому молоде покоління зростатиме і знатиме аватарів краще, ніж справжніх людей, які стоять за ними. Подібні речі вже відбуваються за допомогою 3D-окулярів, рендерингу або соціальних мереж, таких як TikTok, де ви використовуєте фільтри, змінюєте свій зовнішній вигляд і створюєте аватар, який більше не має схожості з вами.

Авторка: Владислава Рикова, керівник маркетингової агенції МАВР.

Фото: https://depositphotos.com.​

Обговорити з іншими читачами:
Погода