METRO Cash&Carry Ukraine та MokCo agency запустили соцпроєкт для підтримки малого бізнесу

METRO Cash&Carry Ukraine разом із digital-агенцією MokCo запустили digital-проєкт, покликаний допомогти локальному бізнесу — кав’ярням, ресторанам, барам та кафе — вийти з карантину.

Комментарии 1422

Це флешмоб, ціль якого — отримати нових гостей за допомогою UGC від лояльних відвідувачів.

Для багатьох закладів теперішня криза може стати останньою. Після карантину вони більше не відчинять для вас свої двері. Саме тому зараз заклади звертаються до гостей із проханням: «Натегай нам майбутнє»!

А увагу METRO Cash&Carry Ukraine та MokCo agency акцентують на тому, що допомагати можна не лише фінансово, а й за допомогою своїх сторінок у соцмережах: достатньо розмістити сторі з хештегом #тегаймайбутнє та відмітити улюблений заклад. Так більше людей про нього дізнаються і зможуть завітати туди.

Ресторанний бізнес може взяти участь у флешмобі і зі свого боку опублікувати на своїх сторінках постер із проханням до гостей «натегати» майбутнє. А також розмістити його друковану офлайн-версію на своєму літньому майданчику.

Що більше фото та відео, що більше тегів, то менше закладів ми побачимо зачиненими після карантину.

Долучайтеся і ви, натегайте майбутнє улюбленому місцю!

 video

Над проєктом працювали:

Команда METRO Cash&Carry Ukraine:

Директор з маркетингу Антон Жорін

Начальник відділу комунікації з клієнтами HoReCa Наталія Стороженко

Digital Marketing Specialist Ірина Малатинська

MokCo digital agency:

Креативна копірайтерка Юлія Івакіна

Продакшн-менеджерка Ольга Воробей.

Дизайнерка Катерина Янчук.

Старша менеджерка проєкту Валерія Боть.

Менеджерка проєкту Катерина Матяшовська.

За матеріалами закладів:

«Ой, мамо. Це було в Тбілісі».

«Рибку з'їсти».

«Тісто, сир і тітка Белла».

«Charles Baker».

«Naprosecco. Oyster & Co».

«Бабка Бейкері».

«Хлебный».

«Канапка бар».

«Chicken Kyiv».

«Oxota NA Ovets».

«Кав'ярня & пекарня».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie