«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» пропонує рестораторам безкоштовні digital-інструменти

Безкоштовний онлайн-сервіс для створення сайтів та резервування столиків відтепер доступний для всіх HoReCa-клієнтів METRO в Україні.

Комментарии 656
Скориставшись цим сервісом, власники ресторанів зможуть створювати веб-сайти для своїх закладів за декілька хвилин, при цьому витрати на технічне обслуговування та хостинг сайту бере на себе METRO.

Згідно з аналітичними даними компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», близько 43% українських ресторанів наразі не мають власних веб-сайтів. Саме для таких клієнтів було розроблено сервіс  EatBU – автоматизований інструмент для створення сайтів за декілька хвилин. На відміну від інших подібних сервісів, що дозволяють автоматично створювати веб-сайти, EatBU розроблено спеціально для HoReCa-бізнесу, тому він включає лише важливі для ресторану чи готелю блоки, як-от загальний опис закладу, меню, години роботи, варіанти оплати, спеціальні послуги тощо. При створенні сайту можна завантажити власні фотографії закладу або вибрати з понад 500 зображень, доступних у банку даних сервісу. Також існує можливість налаштувати кольорові схеми та максимально персоналізувати дизайн сторінки, при цьому зберігши стилістику та зручність для користувача. Веб-сайти, створені за допомогою сервісу EatBU, матимуть інтерфейс, що автоматично підлаштовуватиметься під будь-який екран, браузер та ґаджет.

Ще один унікальний сервіс для HoReCa від METRO – це інструмент онлайн-резервування столів, доступний як для користувачів сервісу EatBU, так і для закладів, які вже мають власний веб-сайт. Даний сервіс дає змогу власникам ресторанів автоматично або вручну підтверджувати резерв столиків, автоматично відправити гостю нагадування про візит до ресторану заздалегідь, що дасть можливість зменшити кількість нереалізованих резервувань столиків. Також цей інструмент пропонуватиме гостю залишити відгук  протягом 24 годин після візиту в ресторан. Окрім цього, сервіс онлайн-резервування матиме ряд інших функцій, наприклад програми лояльності для постійних клієнтів та аналітику для закладів.


«Дуже часто намагаючись забронювати столик у ресторані, я не знаходжу його сайту в інтернеті. Це засмучує, тому що ресторан втрачає мене як свого клієнта, – коментує  Оксана Кулікова, керівник Управління з маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». –  Власники ресторанів та готелів дуже часто не мають часу, ресурсів або навичок, щоб дбати про digital-інструменти, які представляють їхній бізнес в інтернеті. А оскільки місія METRO- допомагати розвивати успішні бізнеси нашим клієнтам, ми  розробляємо безкоштовні та прості у використанні цифрові інструменти для них».


Обидва онлайн-інструменти були розроблені компанією HOSPITALITY.digital, що входить до складу групи компаній METRO, та доступні для всіх HoReCa-клієнтів рітейлера у будь-якій країні присутності компанії безкоштовно.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода