METRO провела соціальну акцію «Вірю в METRи»

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» провела в Києві ініціативу «Вірю в METRи». У такий спосіб нагадавши про важливість дотримання соціальної дистанції під час пандемії в громадських місцях.

Комментарии 849

«Уявіть: ви в магазині вибираєте улюблені товари, дотримуєтеся дистанції, аж раптом хтось за вашою спиною тягнеться до того ж стенду. Звучить знайомо? — коментує Ольга Кравчук, керівник відділу комунікацій з кінцевими споживачами «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». — Сьогодні як ніколи важливо захищати тих, хто довкола нас, тому ми в METRO вирішили провести соціальну акцію «METROва дистанція», а також створили відео, аби всі охочі з будь-якого куточка країни мали можливість приєднатися до нашої ініціативи та заявити про свою позицію соціального дистанціювання і не важливо клієнтом якої мережі Ви є. Якщо ви підтримуєте METRO в прагненні піклуватися про інших, поділіться нашим відео та додайте хештег #вірювметри. Не забувайте: тримати дистанцію сьогодні означає бути ближче завтра», — підсумовує Ольга Кравчук.

Ініціативу свідомо провели в одному торговельному центрі, щоб не створювати ажіотаж у всій мережі під час пандемії, але обравши ТЦ із високим трафіком, де це питання досить актуальне. І зняли про це ролик.

 video

Під час проведення акції дистанцію між покупцями вимірювали за допомогою півтораметрових «тунців» і «кабанчиків» та просили клієнтів дистанціюватися одне від одного в разі недотримання безпечної відстані. Також охочі могли наклеїти на себе наліпку з дотепним або турботливим висловом — «Обіймів не буде», «Дистанціююсь, бо турбуюсь» тощо, щоб підтримати позицію соціальної дистанції і висловити бажання захистити не лише себе, а в першу чергу - людей навколо.

Щоб усі небайдужі могли приєднатися до позиції соціального дистанціювання, METRO створила відео, яким закликає поділитись у соціальних мережах та додати до публікації хештег #вірювметри. Саме такий формат дає можливість залучити більшу кількість людей, ніж відвідувачі навіть усіх ТЦ МЕТRО країни і, що зараз так важливо, без особистого контакту.

Діліться роликом у соціальних мережах та додавайте до публікації хештег #вірювметри

Навіть якщо Ви нагадаєте лише колу своїх найближчих знайомих про важливість дистанції, це вже вагомий внесок в покращення ситуації в країні.

Нагадаємо, 26 серпня під час засідання уряду Кабінет Міністрів України вирішив продовжити карантин у країні до листопада. Через недотримання карантину майже щодня в країні фіксують рекордні кількості інфікованих коронавірусом.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок 2003 року. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі. Та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» в Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018–2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. – вересень 2019 р.) склав 627 млн євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua.

METRO AG — це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців — власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як у великих торговельних центрах, так й онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності в кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена в 34 країнах та надає робочі місця понад 100 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2018–2019 фінансовому році склав 27,1 млрд євро. У жовтні 2019 року METRO AG уклала угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 тисячі працівників. Більше інформації: www.metroag.de.

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода