MEX a member of Havas отримали 18 нагород за соціальний проєкт

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Робота отримала 18 нагород на цьогорічному Ukrainian Creative Awards, у тому числі Best of Contest та чотири золота

Комментарии 7007

Місією соціальної рекламної кампанії, розробленої креативною командою MEX a member of Havas, стало завдання показати молодим людям альтернативний спосіб отримання гострих відчуттів та яскравих вражень, відкрити для них нові горизонти, а також промотувати Авіаційно-космічний центр Київського палацу дітей та юнацтва, як навчальний центр, що володіє унікальним обладнанням та надає безкоштовне навчання.

В рамках кампанії, що тривала з 1 вересня по 1 жовтня 2019 року, команда MEX a member of Havas створила 50 графіті з рекламою спеціально створеного телеграм-каналу @TryBlueSky. Графіті були нанесені поверх телеграм-каналів драг-дилерів з фокусом на найбільш неблагополучні райони Києва. Через телеграм-канал під виглядом «закладок» було розповсюджено 200 флаєрів на безкоштовний перший стрибок з парашутом – таким же способом, яким розповсюджуються наркотики.

За результатом рекламної кампанії 87 підлітків скористалися правом безкоштовного стрибка з парашутом, а 33 з них стали слухачами Авіаційно-космічного центру.

 video

Завдяки цьому проєкту команда MEX a member of Havas посіла 3-тє місце у цьогорічному Рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie