Michurin та Logitech закликають не прив'язуватися до старої техніки

Michurin розробили для бренду Logitech рекламну кампанію «Якщо любиш - відпусти»

Коментарі 2089

Ситуація на ринку вказує, що примітивні рішення вже не можуть призводити до високих результатів. Треба розуміти, що комунікаційними цілями акційного промо є не просто донесення інформації про продукти та призи, а використання її як ще одного інструменту побудови та підтримки лідерської позиції бренду. Необхідно поєднати мотив матеріальної вигоди з емоційним мотивом споживача придбати товар, навіть якщо б акції не було. Саме так ми зробили під час останнього промо Logitech для ASBIS-Україна.

Було проведено десктоп-дослідження й з’ясовано, що українці дуже прив’язуються до своїх речей. Саме це є одним з головних бар’єрів купити щось нове, навіть якщо воно подобається й дійсно потрібне.

Ідея акції – допомогти людям позбутись непотребу, зробивши для них вигідну пропозицію, так би мовити, полегшити прощання зі старою технікою.

Креативна концепція іронізує над неприродним емоційним зв’язком між людиною та шматком пластику. Так звана «big idea» дозволила зв’язати в цілісну компанію всі елементи медіа-міксу: банерну рекламу, друковану рекламу, POS, промо-сайт, СММ-підтримку, радіо.

Дмитро Логгінов, директор агентства Michurin:

Працювати з лідерами приємно, адже це завжди виклик. Високі очікування, чіткі KPI, обмежений таймінг: 4 тижні від постановки задачі до старту промо компанії. Впевнений, що наша рекламна кампанія Logipromo для ASBIS -Україна стане бенчмарком для категорії комп’ютерних аксесуарів, адже вона руйнує стандартні шаблонний підхід до реалізації хардсельних акцій.



Марина Лозовицька, компанія ASBIS-Україна:

Ринок розвивається і змінюються швидкими темпами, а з ним і вподобання споживачів.  Лідерські позиції компанії ASBIS -Україна та бренду Logitech стимулюють команду бути кращими в усіх аспектах роботи, в тому числі і в проведенні ефективних та яскравих рекламних кампаній, залучившись підтримкою професіоналів агентства Michurin. 

По материалам пресс-релиза
Обговорити з іншими читачами:
Погода