Світ змінюється. Змінюється економіка і бізнес. Відповідно до цього змінюються підходи до маркетингу, стратегії, креативу та дизайну. Тому, Michurin creative agency вже не така агенція, якою була заснована 13 років тому.
Ми вживаємо цю назву в останнє. Тепер це агенція Mich.
Дмитро Логгінов, керуючий партнер Mich:
Рекламна індустрія – сервісний бізнес. В умовах, коли наша країна у війні, і більшість власників та директорів думають, як закривати базові потреби бізнесу (та й просто фізично вижити) — важливо розуміти реальні проблеми, а не співати стандартну мантру, що саме зараз час вкладати у побудову бренду, важливості просування на нових ринках, а креатив продає все що завгодно. Це звучить фальшиво та безглуздо.
Що у нас? Ми зняли за цей рік 2 кампанії і скоро випустимо ще 4. Це звучить вкрай незвично, але нам вдалося. Завдяки тому що наша команда працює, і ми маємо можливість оплачувати роботу співробітників, ми вклали весь вільний ресурс в нашу роботу для ЗСУ та інших силових структур. Саме допомогою армії я пишаюся найбільше, тому що ми робимо потрібні комунікаційні рішення (не завжди це публічні кампанії, однак це те, що потребує ЗСУ). Загалом я вірю, що нормальна робота стане можливою тільки після перемоги і саме тому усі можливі ресурси повинні бути сфокусовані на перемогу у війні. Кожен на своєму місці повинен максимально вкладатися у боротьбу проти загарбників.
Війна змила напускні та брехливі історії. Суб’єктивно в Україні залишилося менше 10 системних креативних агентств, які дійсно продовжують працювати та створювати комунікаційні рішення. І саме це є найкращий рейтинг, які є фундаментом українського креативного ринку. Продовжувати створювати креатив в країні, яка активно воює – треба бути професіоналом топового рівня. Сподіваюся, що більшість цих агентств зможуть пройти через вогонь війни.
Дмитро Болсуновський, креативний директор Mich: Наша русофобія все ще недостатня, але вже стає більш пристойною.
Сергій Михайлов, креативний директор Mich: Ми шукаємо цікаві стратегії, щоб розв'язувати екзистенційні проблеми брендів. А потім розповідати брендам, навіщо вони існують. А потім переповідати це їх клієнтам. Якщо перестати бачити бренд як щось ефемерне, можна побачити там людину. Іноді ця людина губиться, а ми допомагаємо їй знайти себе. У час війни та епоху постреклами люди-бренди стали губитися частіше. Але це окей. У цей складний час ми вже багатьом допомогти і готові допомогти вам. А вся це впевненість від розуміння себе — нарешті ми це зробили. Якщо це буде круто виглядати у релізі, давайте напишемо, що ми — existential creative agency.
За матеріалами пресрелізу