«Мічурін» створили бренд фонду допомоги постраждалим в АТО

Волонтери і благодійні фонди давно перейняли на себе частину важливих державних функцій. Революція Гідності запустила унікальний рух, діяльністю і результатами якого захоплюється весь світ.

Комментарии 825

Однак, навіть у цьому секторі існують проблеми. Чи може фонд вважатися благодійним, якщо до 60% зібраних коштів витрачається на власне забезпечення? Інші організації просто не можуть оптимізувати фінансові потоки через брак досвіду.

Центр нейрореабілітації «Нодус» з 2014 року займається лікуванням військових. Але коли постало питання про розширення допомоги постраждалим в АТО, рішення було одне: виключно власний фонд. Тільки так кожна копійка, помножена на кращих спеціалістів центру, максимально ефективно лікуватиме постраждалих.

За створенням бренду фонду звернулися до агенції «Мічурін», де погодилися співпрацювати виключно на волонтерській основі. Адже кожен має допомагати тим, що у нього виходить найкраще.

Дедлайни проекту ще ніколи не були настільки буквальними. Адже людське життя не почекає «ще кілька тижнів на доопрацювання».

Спочатку народились слогани. «Витягнемо» або «піднімемо». Точніше про роботу центру нейрореабілітації не сказати. Якщо до когось й відносяться сталі вирази «витягнути з того світу» та «поставити на ноги» - то це саме про «Нодус».  А далі вже цілком логічно виник образ крюка будівельного крана, як символ надійності, міцності, та сили.

По материалам пресс-релиза
Обсудить с другими читателями:
Погода