Михайло Хома заспівав у рекламі ігристого Fragolino

Бренд Fiorelli представив оновлений дизайн ігристого Fragolino

Комментарии 714

Компанія-імпортер Regno презентує українському споживачу новий дизайн улюбленого ігристого — Fiorelli Fragolino. Бренд оновив усі етикетки лінійки, шрифти і логотип відповідно до модних тенденцій. Відеоролик, присвячений ребрендингу, озвучив співак Михайло Хома (DZIDZIO).

 video

Компанія-імпортер Regno презентує українському споживачу оновлений дизайн улюбленого ігристого Fiorelli Fragolino. Зелена гама поступилася витонченому стилю, розробленому відповідно до найновіших трендів на ринку. Fiorelli Fragolino в оновленій пляшці вже з’явилося на полицях супермаркетів України.

«Зміни – це обов’язковий елемент розвитку. Основна мета ребрендингу — візуально відрізнятися від конкурентів, які активно копіюють бренд Fiorelli. А ще - залучення нової цільової аудиторії завдяки новій рекламній кампанії», – зазначає директорка з маркетингу компанії Regno Ольга Артюхова.

«Ми постійно відстежуємо модні тенденції та побачили потребу у ребрендингу пляшки.  Саме тому було змінено дизайн Fiorelli Fragolino – логотип і шрифти стали елегантнішими та спокійнішими. Тепер пляшка виглядає більш стильно та сучасно», - продовжує Ольга.

Для музичного супроводу нового відеоролика компанія обрала відому арію La donna è mobile з італійської опери Джузеппе Верді «Rigoletto», яку українською мовою переспівав Михайло Хома.

“У ролику нам було важливо показати багатогранність жінки, яка має безліч ролей щодня. Звернути увагу на те, що головне в цьому шаленому ритмі життя – бути в гармонії з собою, бути не ідеальною, а справжньою. За сюжетом відео, героїня швидко та успішно змінює ролі. Бренд Fiorelli завжди підтримує жінок, створюючи атмосферу свята у будь-який день”, – підсумовує Ольга Артюхова.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie