Обличчям 2 етапу кампанії стали:
- Станіслав Горуна, чемпіон Всесвітніх ігор з карате;
- Дарина Білодід, чемпіонка світу з дзюдо;
- Михайло Романчук, чемпіон світу з плавання.
В липні 2019 року, «Моршинська» подарувала Михайлу власну зірку на «Площі зірок» ТЦ «Гулівер».
«Ми хочемо стати ще однією сходинкою для популяризації спорту в Україні. Створити таку собі «гільдію» талановитих українських спортсменів. Адже ці люди підтримують цінності бренда - вести здоровий спосіб життя і займатися спортом, розвивати своє тіло і на своєму прикладі показують важливість регулярного пиття води та підтримки гідробалансу організму для його самовідновлення!» - прокоментувала Наталія Ревіка, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.
Лімітована серія з новими героями - спортсменами на етикетці вже на полицях магазинів.
*У 2018 році природна вода «Моршинська» запустила кампанію «Моршинська Спорт - ПЕРШЕ ПРАВИЛО ТРЕНУВАНЬ», в рамках якої молоді спортсмени світового рівня змогли стати прикладом, надихнути українців вести активний спосіб життя і тримати себе в формі. І робити це правильно – з підтримкою гідробалансу під час тренувань. Адже при фізичних навантаженнях ніщо так не виснажує організм, як втрата води. І ніщо так просто не компенсує цю втрату – як легкий мінеральний склад природної води з моршинських джерел.
За матеріалами прес-релізу