minfin.com.ua підказав, «як вибрать депозит у місячні весняні ночі»

У серії відео маркетингова агенція Aimbulance розказала про новий депозитний каталог на minfin.com.ua.

Комментарии 1150

Вибір депозиту — досить важке питання. Кому довіряти: знайомим банкам, порадам родичів чи друзів. Люди хочуть, щоб процес вибору депозиту був швидким та легким.

Тож сервіс Мінфін разом з агенцією Aimbulance вирішили розповісти всім, що обирати депозит легко на minfin.com.ua!

«Ми співпрацюємо з Aimbulance третій рік, і це наш другий великий спільний проєкт. Колеги сильні в маркетингу, розуміють усі етапи: від створення продукту до його просування. Нашим завданням було зробити ТБ-ролик, який збільшить знання minfin.com.ua як сервісу для вибору депозитів. У результаті ми отримали ефективну рекламу, не витративши зайвого бюджету на її виробництво», — Олена Бойко, бренд-менеджер minfin.com.ua.

Ефективність кампанії вже встигли виміряти — і ось які результати:

  1. Утричі зріс рівень top-of-mind як джерела інформації про депозити;
  2. Кожен другий глядач зайшов на сайт minfin.com.ua;
  3. На 200% зріс прямий трафік на сайт minfin.com.ua.
 MinFin Woman
 MinFin Man

minfin.com.ua

Brand Manager — Олена Бойко

Aimbulance

Creative Director — Світлана Лобанова

Creative Copywriter — Лія Саджая

Junior Account Manager — Марина Гергель

Strategic Planner — Марія Яценко

Designers — Ксенія Михайлова, Альона Сосновська

Producer — Серафіма Куценко

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода