Waissburg — лінійка автентичного німецького пива, звареного в Україні, від пивоварні Уманьпиво. Розливають з 2008 року за німецькою технологією та рецептом пивовара з баварської династії. За 12 років продажі зросли у 5 разів і Waissburg став лідером у портфелі Уманьпива. І це без комунікації. Просто бо смачно.
Під час карантину Waissburg вирішив створити першу швидку хвилю комунікації у соціальних мережах. Підтримати людей позитивом і про бренд розказати. За 5 днів агентство розробило 2 ідеї комунікації для двох хвиль. А це 8 віжуалів, 2 інстамаски, відеоролик і флешмоб.
У першій ідеї mirrolab вирішило перенести людей у місця, яких так не вистачає на карантині. Паб, ліс, концерт, відпустка, стадіон, вечірка. А щоб підтримати імідж бренду і передати німецький родовід Waissburg, додали дві особливі локації — Мюнхен і Октоберфест.
Щоб підтримати ідею створили інстаграм маску, яка випадково показує одне з 8 місць, куди хотіла б потрапити людина. Результатом можна ділитися з друзями і так запрошувати їх на сторінку Waissburg.
За перші 2 тижні 3000 людей спробували маску. Тоді як в Інстаграмі Waissburg має всього 2000 підписників.
Наступну хвилю карантинної комунікації агентство зробило соціальною. Хотіли нагадати — якими б не були заборони та обмеження, навіть на дистанції важливо берегти близькість. Швидко зняли ролик з акторами mirrolab у головних ролях (корпоративний кіт Шпек теж зіграв свою) і запустили флешмоб #бережублизькість.
А ще в агентстві подумали — що як Waissburg створить першу у світі захисну маску, в якій можна пити пиво? Подумали і зробили.