Мистецтво в логістиці: малюнки тушшю та історичний екскурс

Група логістичних компаній ZAMMLER, що працює на українському та міжнародному B2B ринках, презентувала рекламний ролик про комплекс послуг компанії.

Комментарии 1214

В корпоративному відео зроблено акцент на історії логістики, починаючи від часів античності до сьогодення, а ключові послуги компанії зображені за допомогою ілюстрацій тушшю.

Над створенням ролику працювала брендингова агенція iden.team у партнерстві з комунікаційною агенцією UK communications.

 «Логістика – це досить системний, чіткий та регламентований бізнес. Ми хотіли відійти від стандартних уявлень про логістику та прагнули додати в це сприйняття творчу складову, вийти за рамки певних норм», - зазначила СЕО UK communications Уляна Колодій.

«Ми запропонували досить сміливу ідею, як для логістичного бізнесу, але очікування клієнта та бачення комунікаційної агенції співпало з нашою креативністю. Ми поєднали чіткість логістики та красу руху туші, яка передає історичний подих», - повідомила Марія Івасенко, СЕО iden.team.

Розповідь у відеоролику ведеться від першої особи, генерального директора компанії. Він робить робочі записи в блокноті, переходячи від однієї послуги до іншої, тим самим знайомлячи глядача з усіма можливостями свого бізнесу. Перегортаючи новий, чистий аркуш блокноту, він закликає глядачів написати цю сторінку спільно - на пекшоті з’являється фраза «Творімо історію логістики разом».

«В своїй роботі ми звикли керуватись інтересами клієнта, те ж саме стосується й наших рекламних проявів – глядач в жодному разі не має нудьгувати. Я впевнений, що таку подачу інформації про логістичні послуги точно запам’ятають», - зазначив генеральний директор ZAMMLER GROUP Віктор Шевченко.

 «При створенні ролику ми провели десятки годин над спробами поєднання рідини і туші, змалювали декілька кілограм аркушів паперу в пошуках ідеальних 9-ти іллюстрацій та провели більше 12-ти годин в пошуках вдалого кадру. Це був, напевно, найцікавіший проект саме з точку зору реалізації» - повідомила Катерина Лебідь, арт-директор iden.team.

Варто зазначити, що це перша реклама такого формату на українському ринку серед логістичних компаній B2B сегменту.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода