Сири виготовляються на карпатських високогір’ях невеликими обсягами, а кожна партія продукції унікальна і неповторна.
"Основний виклик полягав у тому, щоб передати особливу, містичну атмосферу карпатських гір, де живуть люди, які причетні до виготовлення сирів— фермери, пастухи, сировари", — зазначив креативний директор агенції Олександр Топольницький.
Виходячи з поставлених задач, команда розробила бренд-стратегію, неймінг, позиціонування та дизайн серії етикеток і картонної упаковки. Акварельні ілюстрації у поєднанні з живим і товариським шрифтовим вирішенням передають відчуття правдивості та автентичності сирів “Магур”.
Як результат — вже у першому сезоні план з продажу продукції було перевиконано вдвічі.
Робота отримала найвищі нагороди у провідних національних конкурсах дизайну — золото KAKADU AWARDS та срібло у конкурсі ADC*UA.