Проєкт є унікальним для України, адже поєднує трьох вітчизняних та міжнародних титанів — поважний автомобільний бренд Mitsubishi Motors, талановитого дизайнера Ено Еніеокпон (Iron Thread) та дворазову чемпіонку світу і призерку Олімпійських ігор — Дар’ї Білодід.
У капсульній колекції одягу втілилось ДНК обох брендів — ідея поєднання комфорту та унікальності. Окрім іншого, за допомогою спільної колекції творці піднімають важливе питання сьогодення — свободу бути вільним у своєму виборі. Так слоган Mitsubishi Motors в Україні "Drive your Ambition" на час проведення фешн-проєкту перетворився на "Drive your Difference!".
Ено та Mitsubishi Motors в Україні закликають людей виходити за межі та не боятися своєї індивідуальності — сміливо демонструвати їх як у дизайні одягу, так і у дизайні авто. А у своєму виборі керуватись не загальними трендами, а власним комфортом та особливістю.
Дизайнер Ено Еніеокпон — український дизайнер нігерійського походження, що заснував власний фешн-бренд Iron Thread. Вже 5 лютого Ено презентуватиме свою колекцію “Street vs Kimono” на Ukrainian Fashion Week FW 22-23. Це вже четвертий показ дизайнера на головній модній події країни. Під час показу глядачі зможуть ексклюзивно побачити один з образів колаборації з брендом Mitsubishi Motors Ukraine.
Офіційний реліз спільної капсульної колекції Iron Thread та Mitsubishi Motors в Україні запланований на 17 лютого 2022 року.
За матеріалами пресрелізу