Для зручності шанувальників цього напою кефіри мають різний відсоток жирності: «Легкість» - для тих, хто займається спортом або дотримується дієти, «Свіжість» - універсальний і підходить для усіх життєвих випадків, «Енергія» - допомагає втамувати голод.
«Раніше Карпатські кефіри були лише в великих пляшках, але наші постійні клієнти писали нам у соцмережах, що їм потрібні менші формати. Тож, пішовши назустріч, ми випустили кефіри у маленьких 250-грамових упаковках. Їх можна помістити в компактну сумочку чи наплічник, взяти з собою в дорогу або на роботу. Вони загорнуті у модну та стильну упаковку», - розповідає директор з маркетингу компанії «Галичина» Оксана Андрушків.
Усі кефіри мають мотиваційні та розважальні написи. «Це коли немає проблем, є лише виклики і свіжі ідеї! Коли живеш тут і зараз. Не боїшся змін, кидаєш у кишеню кефір і йдеш гуляти. То як, лайк?» - підпис на одному з кефірів.
За матеріалами прес-релізу