МК «Галичина» запустила YouTube-канал про ком’юніті нового покоління

Цього тижня молочна компанія «Галичина» стартувала з молодіжним проектом — «Ком’юніті нового покоління».

Комментарии 826

У коротких динамічних відеороликах компанія розповідатиме про спільноти, які живуть і творять в Україні, змінюють світ на краще та надихають усіх проводити дозвілля корисно та активно. 

Першими героями відеопроекту стали «фахівці» з балансування  слеклайнери.

 video

Слеклайнери можуть бігати, стрибати та робити різноманітні акробатичні трюки на натягнутій стропі. Кажуть, що заняття слеклайном допомагає їм тренувати рівновагу та концентрацію, а люди, з якими вони тренуються, це їхня друга сім’я. Учасники цієї спільноти дуже різні (за віком, освітою, сферою зайнятості), але попри все, вони щонеділі збираються разом, щоб вдосконалювати свою майстерність.

«Компанія “Галичина” рухається у ритмі сучасного світу, поважає різноманітність та захоплюється особливостями представників нового покоління. Герої нашого проекту це молодь, яка прагне зробити світ трохи кращим, молодь, яка гуртується та допомагає іншим, молодь, яка любить активне та здорове дозвілля, яка невпинно розвивається та вдосконалюється. Тому ми обрали своєю місією розповідати про цих крутих, надзвичайних людей»,  розповідає  директор з маркетингу компанії «Галичина» Оксана Андрушків.

У наступних серіях відеопроекту компанія розповість про тревелерів, рейверів, екосвідомих, хіпстерів і не тільки. «Ми провели маленьке дослідження і віднайшли багато дуже цікавих та крутих спільнот. Вони неймовірні, але про них в Україні мало знають. Тому підписуйтеся на наш YouTube-канал, натискайте на дзвіночок і ви отримаєте сповіщення, коли у реліз вийде наступне відео про ком’юніті нового покоління», — анонсує Оксана Андрушків.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода