Чотири статистичні факти з доповіді «Зміна каналів у моделі B2B»
- Дві третини B2B-маркетологів у світі в технологічній і телекомунікаційній галузях мають намір збільшувати бюджет на цифрове аудіо у 2021 році.
- Половина з них експериментують з каналами, які вони раніше ніколи не використовували, оскільки вони прагнуть залучити нову аудиторію.
- Чотири п’яті погоджуються, що їм варто більше зосередитися на створенні розвинутих брендів.
- Половина з них активно намагається знайти нові способи, щоб розповісти історію свого бренду.
Ключова цитата
«Ми розробили основну частину дослідження для того, щоб Spotify та інші сервіси у рекламній сфері краще розуміли, що відіграє найважливішу роль для B2B-маркетологів, у той час як їхні компанії потребують змін, а структура ринку стає все більш складною» – Жорріт ДеВріс, Директор з питань світового категорійного розвитку, вертикаль Технології і телекомунікація, Spotify.
Чотири основні тези з доповіді «Зміна каналів у моделі B2B»
Привід для змін
COVID-19 прискорив цифрові зміни в моделі B2B, залишивши маркетологів без концертів та особистих зустрічей і викликавши зміни в поведінці керівників, які розпочались ще задовго до того, як з’явився цей вірус. Для B2B-маркетологів настав час для навчання і відкриттів, оскільки вони знаходяться в пошуку нових, прогресивних способів залучення клієнтів як через справжні, так і через віртуальні точки зіткнення.
Аудиторія змінюється
Враховуючи, що так багато людей почали працювати з дому, світ технологій і телекомунікації став настільки популярним серед користувачів, як ніколи раніше. Додайте до цього ще й сучасну молодь, яка почала займати керівні посади в організаціях, і ви отримаєте місце, де рішення приймаються зовсім інакше, що змушує маркетологів шукати нові шляхи пристосування до зміни аудиторії.
Більше залучення аудиторії через планування каналу
Домінування цифрового маркетингу і потреба в залученні більш різноманітної аудиторії спричинили появу нового підходу до планування каналу від B2B-маркетологів. Настав час для експериментів, і для цього потрібно ще добряче повчитися, але стратегія зрушилась у бік поєднання більшої кількості засобів передачі інформації з використанням новіших каналів, на зразок аудіо і потокової передачі.
Креативність і розвиток бренду в моделі B2B
Нові виклики в залученні B2B-аудиторії надихнули маркетологів приділити більше уваги розробці власних брендів, для того щоб забезпечити надійну базу, на основі якої їхній контент може працювати більш потужно і ефективно. Креативний підхід набуває стрімкого розвитку у технологічній і телекомунікаційній сферах B2B-маркетингу, оскільки компанії тепер надають особливе значення процесу розповіді історії і пошуку відповідних партнерів, щоб максимально захоплююче донести ці історії до слухачів.
WARC провели опитування більш ніж 330 B2B-маркетологів, які представляють 10 ринків по всьому світу і працюють у сфері технологій і телекомунікації. Доповідь "Зміна каналів у моделі B2B" передбачає ретельний аналіз кожної з чотирьох представлених тез, погляди маркетингових директорів, огляд даних і ключові висновки. Тут ви можете завантажити доповідь.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів на локалізації Workogram.