Молочний бренд БІЛО запустив інноваційний сайт

Бренд змінює уявлення про молочну продукцію. Зробив і відповідний сучасний та стильний сайт. БІЛО відмовився від звичних традиційних образів: корів, глечиків, сільських хатинок.

Коментарі 1435

Бренд об’єднує сучасні тренди з традиціями — їсти домашні та натуральні молочні продукти. Адже правильне харчування — це модно та корисно, частина лайфстайлу.

Бренд БІЛО робить акцент на людях — своїх споживачах, яких і показує на своїй корпоративній вебсторінці. Позиціонує БІЛОпродукти, як корисний перекус посеред дня, який надасть енергію для насиченого ритму життя кожного: запланованих проєктів, подорожей та відпочинку. Перекусити грудочками сиру БІЛО можна прямо за робочим столом, в авто чи по дорозі на тренування.

Запуск сайту був запланований на весну 2022 року, але його відтермінували у зв'язку з повномасштабним вторгненням росії в Україну.

На сайті бренду БІЛО можна дізнатися про цінності бренду БІЛО, унікальність продукції та всі етапи виробництва: від догляду за коровами до доставки продукції БІЛО на полиці супермаркетів України.

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода