Molto Bureau створили упаковку для казахстанського пива

Molto Bureau створили нову концепцію упаковки для преміального казахстанського пива «Пивзавод №1».

Коментарі 3319

Задачею редизайну упаковки було комунікувати національну приналежність, створивши при цьому сучасний європейський дизайн. Дизайн упаковки має викликати гордість цільової аудиторії за національний бренд. Одним із кардинальних рішень було відійти від назви «Пивзавод №1», використовуючи у комунікації лише дату заснування та сорт пива.

В основу комунікації було покладено простий та зрозумілий національний символ – сонце, яке є елементом прапора Казахстану. Воно створює ряд важливих асоціацій з теплом, стиглим хмелем та золотим відтінком пива. Сонце було виконано в бронзовому кольорі, який часто зустрічається в культурі казахстану (вишивка, національний одяг).

Сонце було поміщено на умовний горизонт, який розділив банку навпіл. Щоб акцентувати увагу на даті створення, її було поміщено в центральну частину банки над лінією горизонту. В нижній частині банки розміщено сорти пива, які додатково диференціюються по кольорах, близьких казахстанському народу. Преміальність та найвища якість пива завірена елегантним підписом власника «Пивзавод №1».

Типографія за рахунок яскраво виражених трикутних засічок гарнітури добре римується з графікою променів сонця. Таким чином два основних ідентифікатора – лого та типографія – працюють як одне ціле і створюють сильний чіткий образ бренда. 

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода