Monaco дарує такі безтурботні хвилини, що аж нічого не колише

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

Комментарии 1382
«Життя несеться — хвилини на себе не урвеш!» Цю фразу ми почули на одній з фокус-груп, коли почали цей проект. У Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Таких, що кусаєш — і ніби випадаєш з життя, поки буквально всю паличку не з’їси.

От і подумали, що Monaco зі своїми неочікуваними смаками просто створене, щоб виривати тебе з цього буремного світу хоча б на кілька безтурботних хвилин. Настільки безтурботних, що аж нічого не колише. Ні навал повідомлень у чатиках, ні тополина пушинка на носі.

Але ми в banda ту пушинку все-таки здули. І зняли ролики.
 video
А потім ще й борди створили
Такі ж незаїжджені, як і саме морозиво.
І прив’язали їх до конкретних місць.
 Тож що б там в житті не неслося — хай не колише!

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie