«Монделіс Україна» продемонструвала зростання бізнесу на 20% у 2019 році

Український бізнес Mondelēz International показав одні з найвищих темпів росту в Європі, досягнувши зростання на 20%.

Комментарии 1031
«Монделіс Україна», що належить до групи компаній Mondelēz International і займає на українському ринку провідні позиції у категоріях «Шоколад», «Бісквіти» та «Жувальна гумка й льодяники», поділилася результатами діяльності за 2019 рік. Регіон Східної Європи став одним із найбільш динамічних ринків з точки зору розвитку компанії, а український бізнес продемонстрував зростання на 20% за 2019 рік. Загалом 2019 рік для регіону «Європа» став рекордним, і цей успіх став можливим, зокрема, завдяки показникам України, що продемонструвала найкращі результати у Східній Європі. 

В Україні компанія Mondelēz International представлена продукцією у трьох категоріях: шоколад, бісквіти, а також жувальна гумка й льодяники. До складу портфелю входять як міжнародні бренди (Milka, Halls, OREO, Belvita), так і регіональні чи локальні («Ведмедик «Барні», Dirol, «Корона»).  На українському ринку «Ведмедик «Барні» є безумовним лідером у категорії фасованих бісквітів, печиво OREO — серед фасованого печива, а шоколад Milka – у категорії шоколаду у плитці, демонструючи у 2018 та 2019 роках щорічне зростання на понад 40%.

«Монделіс Україна» вже третій рік поспіль показує відмінні бізнес-результати. Невід’ємною частиною лідерства компанії є професійна команда, якість нашої продукції та інновації. Ми намагаємося бути попереду, передбачати потреби споживачів, пропонувати нові продукти та навіть відкривати нові сегменти як для ринку, так і для компанії. Так, наприклад, за минулий рік ми представили на ринку 18 новинок і плануємо утримувати такий темп і надалі», — поділився Андрій Самусенко, генеральний директор  «Монделіс Україна».

До складу Mondelēz International в Україні входять Тростянецька шоколадна фабрика та завод  «Чіпси Люкс» у Вишгородському районі. Ці виробничі потужності виготовляють продукцію не тільки для локального ринку, а й для інших країн. Так, у 2019 році 77% продукції, виробленої в Україні, було експортовано у близько 50 країн світу на 4 континентах. Крім того, команда українського офісу компанії відповідає також за розвиток 11 інших ринків – Білорусь, Молдову, країни Кавказу та Центральної Азії.

«Монделіс Україна» залишається одним із найбільших інвесторів в харчову галузь України, вкладаючи у виробництво в середньому 6-7 млн дол. США щороку.  Так, за 25 років роботи на українському ринку компанія загалом інвестувала у розвиток бізнесу понад 200 млн. дол. США, налагодивши в Україні власні виробничі потужності, збільшуючи потужності виробничих ліній під потреби розвитку бізнесу, покращення безпеки та якості продукції і вдосконалення інфраструктури.

Стратегія Mondelēz International полягає у тому, щоб створювати майбутнє снекінгу у всьому світі, пропонуючи «правильні снеки, виготовлені, як слід, у правильний час». Так, наприкінці 2019 року компанія оприлюднила звіт State of Snacking™, що вивчає роль, яку снеки відіграють сьогодні у задоволенні потреб споживачів. Результати дослідження підтверджують: життя сучасної людини ускладнюється і прискорюється з кожним днем. У зв'язку з цим більшість дорослих по всьому світу, 6 осіб з 10, надають перевагу снекам, а не тривалим основним прийомам їжі. Серед  міленіалів – це вибір 7 осіб з 10. За словами Андрія Самусенка, у міру того, як глобальний та український ринки снеків продовжують зростати, компанія Mondelez International вивчає ставлення споживачів до їжі і прагне надихати людей на правильний снекінг. 80% споживачів все частіше шукають більш здорові, збалансовані снеки. Тим не менш, моменти задоволення ласощами продовжують займати важливе місце в повсякденному житті. Компанія проактивно підходить до побажань споживачів та зменшує порції продуктів для ще кращого усвідомлення і контролю споживачами продуктів, які вони обирають.  

Компанія реалізує в Україні низку соціальних ініціатив. Так, лише у 2019 році у співпраці з Київським міським благодійним фондом «Фудбенк» Монделіс Україна передала благодійної продукції на загальну суму близько 7,5 млн.грн. (38 тон). Дана продукція була розподілена між 74 благодійними і громадськими організаціями. Також вже 3 роки поспіль Mondelēz International Foundation разом з Центром «Розвиток КСВ» реалізовує національну соціальну програму «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів». Програма має на меті сприяти розвитку здорового харчування, фізичних активностей та свідомого ставлення до власного здоров’я серед школярів. Лише за 2 роки програми у ній взяли участь понад 100 тис. школярів з усіх областей України. 

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода
Effie