Морозиво Monaco: Кейс, що затягує

На карантині усіх кудись так і тягне: то до друзів, то на пікнік, то просто на вулицю. І було б набагато безпечніше, якби в ці спокусливі моменти щось затягувало нас назад, додому. Наприклад, морозиво Monaco.

Комментарии 1584
Бо у Monaco такі дивовижні смаки, що при здоровій пам’яті відірватись від них неможливо. І вже нікуди не хочеться. Хочеться тільки смакувати. І смакувати. І причмокувати… А поки ти смакуєш, у лікарів менше роботи, бо ти залишаєшся вдома. І щоб план з рятування світу затягнув побільше прихильників, Banda створили гіпнотичні ролики.
 video
А тих, хто все-таки вийшов з дому, вирішили затягнути назад гіпнотичними бордами.
 Monaco billboard
3 Bears

Owner - Дмитро Ушмаєв
СЕО - Андрій Тищенко
Brand Manager - Євген Полонський

Banda

Creative Director — Олександра Дорогунцова
Creative Director — Тарас Дзендровський
Copywriter – Даша Чиркова
Copywriter — Марина Василенко
Junior Art Director – Даша Светлова
Senior Designer - Вітя Лондон
Junior Designer – Маша Булгакова
Senior Account Manager – Дарина Гаврилова

2332

Executive Producer: Lesya Sichkina
Postproduction producer: Maksym Kobzystyi
Postproduction: Coffeepost
Sound: Baker Street Studio

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода