Морозиво зі смаком реальної тусовки у кампанії Doris Advertising для ТМ «Рудь»

Ідеальні тусовки бувають тільки в чужих інстаграмах. А твоя реальна — там, де ти (і нове морозиво «Как-тусім?»). Компанія «Рудь» випустила яскраву новинку з зеленою глазур’ю зі смаком кактуса — а Doris Advertising створили для неї упаковку та рекламну комунікацію.

Комментарии 2571

Агенція розробила свіже зелене паковання: стильне завдяки стикерам, але не прилизане. Бо життя йому додають самобутні персонажі, що тусують тут же (їх ми ще зустрінемо в соцмережах, але про це згодом).

Серія промороликів нагадує, що не місце красить тусівку, а настрій та фантазія її учасників. Бо ці речі з нами завжди — навіть коли закриті дискотеки і кордони.

 video
 video
 video

А взагалі найдушевніший двіж Doris Advertising влаштували в інстаграмі @ice.generation. Тут можна посміятися над собою, очікуваннями та реальністю, приміряти маску «Як я тусую», а потім написати в коментах «Жиза» (ну, або «Автор, поясни за мем» — не без цього). Словом — трохи почилити і зрозуміти, що у тебе все ок, а зі смачним морозивком буде ще краще :).

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода