Агенція розробила свіже зелене паковання: стильне завдяки стикерам, але не прилизане. Бо життя йому додають самобутні персонажі, що тусують тут же (їх ми ще зустрінемо в соцмережах, але про це згодом).
Серія промороликів нагадує, що не місце красить тусівку, а настрій та фантазія її учасників. Бо ці речі з нами завжди — навіть коли закриті дискотеки і кордони.
video
video
video
А взагалі найдушевніший двіж Doris Advertising влаштували в інстаграмі @ice.generation. Тут можна посміятися над собою, очікуваннями та реальністю, приміряти маску «Як я тусую», а потім написати в коментах «Жиза» (ну, або «Автор, поясни за мем» — не без цього). Словом — трохи почилити і зрозуміти, що у тебе все ок, а зі смачним морозивком буде ще краще :).
video
За матеріалами прес-релізу