«Моршинська» — найефективніший бренд за підсумками Effie Awards Ukraine 2020

Щорічна найавторитетніша нагорода в галузі маркетингових комунікацій в Україні відзначила рекламну кампанію «Моршинської» «Голос води»

Комментарии 6299

«Голос води» — це перша симфонія, створена природною водою разом з DakhaBrakha, ONUKA, Katya Chilly та саунд-продюсером The Maneken. За умовами конкурсу Effie Awards Ukraine 2020 роботи учасників оцінювалися членами журі в три етапи. Усього у фінал пройшло 122 заявки у 42 категоріях. Бренд «Моршинська» з проєктом «Голос води. Перша аудіо айдентика природної української води» отримав нагороди у 6 номінаціях.

Gold:

Brand Experience: Live, AR/VR/Digital, Live + AR/VR/Digital — [isdgroup] для IDS Borjomi Ukraine

Silver:

Безалкогольні напої — [isdgroup] для IDS Borjomi Ukraine

4 Bronze:

  • Кросс-медійний сторітелінг — HASHTAG для IDS Borjomi Ukraine
  • Брендований контент та послуга — [isdgroup] для IDS Borjomi Ukraine
  • Зірки в рекламі — [isdgroup] для IDS Borjomi Ukraine
  • Influencer Marketing — HASHTAG для IDS Borjomi Ukraine

Окрім того, за підсумками Effie Awards Ukraine 2020 IDS Borjomi Ukraine стала найефективнішим рекламодавцем, а «Моршинська» найефективнішим брендом «України».

ЯкорьРекламний ролик, де розкривається краса українських гір та автентичність звучання води, став проєктом на межі мистецтва та арт-колаборації з музикантами. Ця самостійна рекламна композиція знайшла свій відгук у користувачів — майже 4.5 млн переглядів та понад два десятки оглядів у закордонних ютуб-блогерів.

Якорь«Проєкт «Голос Води» уже встиг завоювати понад 30 креативних нагород на фестивалях (КМФР, WOW Done Awards, ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of). Це творча та високотехнологічна кампанія, яку «Моршинська» перетворила на мистецтво, — коментує маркетинг-директор IDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєев. — Бути інноваторами та сміливими до експериментів закладено в нашому «коді» маркетингу».

За матеріалами прес-релізу. 

Обсудить с другими читателями:
Погода