Motorola готова до літа

Нова кампанія Motorola x heaven

Коментарі 1365
Після своєї кампанії у жовтні минулого року Motorola та її агентство Heaven знову оточили себе цифровими художниками, щоб висловити різноманітність інтерпретацій свого нового слогану «T’as le M».

Для цього сезонного випуску бренд дав «карт-бланш» трьом талановитим моушн-дизайнерам, Александру Авраму, Фанні Ролло та Вінсенту Віріо, які переглянули культовий логотип «Batwing» у світах та естетиці, що відсилають до літа.

Кожному з них вдалося вкласти свій талант і власну інтерпретацію М, результат вийшов відмінним, сучасним і динамічним. Ми можемо побачити надувні повітряні кулі, повітряних зміїв і навіть парасольки у формі літери М. Звукорежисера Санто покликали дати життя анімаціям за допомогою звуку.

Кампанія розгортається у Франції на платформі Instagram.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода